4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Aer conditionat > De ce nu se mai incalzeste in ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce nu se mai incalzeste in masina?

Salut. Imi poate spune cineva de ce nu se mai incalzeste in masina?

Am un Ford Escort din 1995, 1.4 55kw.

Am schimbat termostatul, am schimbat antigelul, am aerisit instalatia. Am blindat si radiatorul pe jumatate si tot nu da caldura cum dadea acum 2ani cand am cumparat-o. (acul de la temperatura in bord se ridica la fel de mult cat se ridica si cand mergea caldura).
A intrebat SB66JKN (1,240 puncte) acum 11 ani in categoria Aer conditionat
Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns Topgear (290 puncte) acum 11 ani poate pur si simplu nu-ti mai comuta bine clapeta aer cald/rece din aeroterma?daca schimbi intre aer cald sau rece,se simte vreo diferenta?pe loc baga mai multa caldura?in mers se raceste pe masura ce maresti viteza?
Poate ai doar radiatorul din aeroterma infundat sau trebuie aerisita instalatia(de obicei este o teava micuta cu un fel de robinet la capat,intre motor si panoul ignifug

Comentarii:

A comentat SB66JKN (1,240 puncte) acum 11 ani Da daca schimb intre aer cald - aer rece se simte diferenta. Baga aer cald dar e asa usor caldut. Si da pe loc baga mai multa caldura si se raceste pe masura ce maresc viteza. Si daca dau ac pe 1 e mai cald ca atunci cand dau pe 2.
0 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 11 ani Caloriferul infundat. incearca cu acea solutie de curatat, sau dal jos si curatal.
+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Verifica clapeta care comuta cald rece(daca totusi iti baga cald pare a fi ok) si cuplajul care deschide circuitul de apa calda spre habitaclu.Ai 2 electrovalve pe furtunele care vin de la motor spre bord,posibil in timp sa aiba calcar sau rugina si sa nu mai deschida cat trebuie.Flux mai mic,caldura mai putina.LE dai jos,le cureti si verifici daca merg(le pui la mufe si dai comanda de cald.
Posibil sa ia si radiatorul infundat,daca tot desfaci acolo ia un furtun si niste detergent,bagi furtunul cu apa in cel al radiatorului din partea de sus,si partea de jos pui ceva sa curga sau ii dai drmul jos.Nu uita cand faci asta sa pui apa in radiator si sa il aerisesti dupa ce conectezi cu furtunele de la motor.
0 voturi
A raspuns SB66JKN (1,240 puncte) acum 11 ani Acum ceva timp am demontat vntilatorul de la ac pt ca suna urat pe treapta 2 si 3. Si daca imi amintesc bine din urmatoarea iarna am avut probleme. O sa desfac din nou si sa vad daca am pus totul cum trebuie la loc. O sa revin cu un raspuns. Multumesc.
0 voturi
A raspuns dumitruionut2002 (160 puncte) acum 7 ani Sal sunt ionut din moinesti sa va dau cateva sfaturi despre instalatia de racire.
1.Plobleme cu caldura in masina
2.Motorul ferbe ( se incalzeste peste limita).
3. Motoru rece dupa chiar un drum lung
4.Simtiti ca motorul nu mai da randament cum dadea odata
Solutile sunt urmatoarele:
-Dati furtunele de la instalatia de racire jos,curatatele bine.
-Curatati radiatorul mare otet fert lasati in jur de 20-30 minunte clatitil bine veti ramane surprinsi din ce va esi
-Radiator mic (incalzitorul) curatatil si pe el lafel otet fert clatit bine teava de sus se pune o panlnie sau furtun sa va fie mai usor
-Termostatul datil jos punetil in apa fiarta sa vedeti daca deschide  curatatil si pe el cu otet
-controlati si comutatorul rece cald sa vedeti daca e ok
-Verificati filtru polen daca aveti veti ramane surprinsi
-Verificati si pompa de apa fara ea nu veti avea caldure motor incins si multe altele verificarea se face scoateti furtunul de retur sau furtunasele de la vasul de expansiune porniti motorul si vedeti daca curge apa antigel prin furtunas de retur astupati gaura de la vas si sa fie dopul pus daca da apa pe la furtunas e bine daca nu e dusa pompa
-Furtunele se curata cu nisip si apa, apa cu detergent,umplute cu  benzina si lasate 20-30 min nu curatati furtunele cu otet posibil sa le fisurati si la montare aveti plobleme
-Verificati si electrovalvele se afla pe furtunul care intra in radiatorul de incalzire curatatil si pe el
-Verificati si ventilatorul din masina se demonteaza usor pe la torpedou datil jos si curatatil ungetil bine cu w40,ulei,vasilina etc
-scoateti toate galeriile de pe bord si faceti si acolo o curatire cat de cat poate gasiti braduti parfumate,hartie cazand de pe la oglinda sau accidental scapate prin orificile de la bord
-Puneti doar antigel iarna vara completati intre min si max lasati busonul deschis in masina pe cald in treapta maxima porniti motorul lasatil sa mearga 15 min si mai completati daca e nevoie,puneti busonul urcati in masina si tineti in jur de 8-10 minunte motorul turat ( dizel 2000-2500 benzina 1500-2000 ) inchideti motorul lasatil 30 min deschideti busonul si uitativa la antigel completati daca e cazul
-Ce rol are antigelul fata de apa. Apa se depune piatra infunda, antigelul face ungere lubrifiatie, ex clatestete cu apa pe mana dreapta si cu antigel pe mana stanga care este mai unsuroasa? asa si antigelul in instalatie se unge ajunge cu usurinta prin cele mai mici locuri
 Bafta si mult noroc inarmatica cu rabdare ca faceti treaba buna si singuri .
Era sa uit daca vedeti pete negre in vasul de apa sau miros de fum noxe arse,ese apa pe la teava de esapament,spuma galbuie pe joja:Garnitura chiuloasa arsa sau fisurate sintomele ei ferbe apa in motor se ridica temperatura peste limita
Bafta
0 voturi
A raspuns Sigvili22 (2,030 puncte) acum 5 ani Caloriferul merge. Tevile sunt multe. E totul ok.
0 voturi
A raspuns Sigvili22 (2,030 puncte) acum 5 ani Ar fi fain sa vina mama.