4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Aer conditionat > Probleme instalatie aer - cond...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme instalatie aer - conditionat VW Lupo ??

Am probleme cu instalatia de aer conditionat. Am incarcat-o acum ceva vreme..si dupa 1 saptamana deja nu mai aveam freon.

 

Se comporta in felul urmator ..cand am luat-o in decembrie..nu avea freon foarte mult, dar pleca compresorul....dupa ce am bagat freon full...a luat-o din prima si evident mult mai puternic. a mers 2-3 zile si pe urma cum am zis...am pierdut tot freonul.

A stat masina parcata vreo 4-5 zile si cand am plecaet iar cu ea se auzea ca si cand as fi avut o teava sparta undeva in spatele bordului / partea pasagerului. Ca si cand scapai aer printr-o teava.  Baga aer rece dar evident nu la capacitate maxima sau cum ar fi trebuit sa bage. (imi pare sunetul ca vine exact din zona unde sunt valvele de incarcat)

 

Acum baietii de la un service mi-au zis sa ma duc sa faca ei un test ca lumea peste tot ....dar au zis ca e mai problematic daca e spart ceva in spatele bordului.

 

Cat ar dura eventual o reparatie completa in caz ca as avea probleme si o sa trebuiasca sa dea jos bordul. risc sa-mi faca aia ceva pe la masina sa ma trezesc ca nu mai merg airbagurile .s.a. ??

 

Multumesc anticipat.
A intrebat stuparu_mihairadu (3,140 puncte) acum 10 ani in categoria Aer conditionat
Distribuie pe Facebook

1 Raspuns

+5 voturi
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 10 ani Despre cat dureaza, greu de stabilit in conditile in care nu se poate spune cati clienti au. Daca iti ia masina dimineata si alta treaba n-au, a doua zi ar putea fi gata. In caz de scurgere se schimba piesele defecte. Nu e o conditie absolut necesara desfacerea airbag-ului, daca bordul permite ajungerea la componenta vinovata pe la capacul de la picioarele pasagerului, sa zicem. Cu volanul e ceva mai simplu de gasit fire, desi ma indoiesc sa-l scoata. La remontare, daca uita vreo mufa desfacuta de la airbag (sanse care tind spre 0, ca doar profesionisti, nu?), iti ramane in bord aprins martorul de la SRS, deci stai linistit, face masina "scandal" daca nu e ok ceva.