A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 11 ani
Salut!
Pentru apa care se raceste in mers e vorba de termostat blocat pe deschis.Pentru caldura in habitaclu,daca au fost facute interventii asupra sistemului de racire de curand si a fost scoasa apa din motor sau radiator,se aeriseste cu motor cald si caldura pe maxim radiatorul de habitaclu(in spatele motorului pe furtunele pentru caldura ai un capac de aerisire,daca nu e fix iunde intra furtunele in habitaclu ar trebui sa fie pe unu fin furtune(de obicei cel superior).
Dupa aerisire,daca nu se schimba situatia(foloseste manusi sau protectie la aerisirea caloriferului de caldura),trebuiesc verificate valvele care deschid acele furtune(se scot mufele,verifici intai daca la treapta si caldura maxima ajunge curent),daca ai curent inseamna ca sunt blocate valvele.Teoretic se demonteaza,se scot si furtunele cu aceasta ocazie si se toarna apa pe cel de sus,cel de jos ar trebui sa scoata apa cu acelasi flux(daca ai cum sa faci putina presiune se si curata),valvele se probeaza separat,se curata.Daca dupa curatire sunt inca blocate,altele.
Dupa tot demontatul se pune antigel,se aeriseste in prima faza radiatorul apoi radiatorul habitaclu.(caldura pe treapta si temperatura maxim).