Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

AIRBAG aprins!!!

Salutare!

Am un Golf 3,motor 1.8,an '96,cod motor AAM,75cp/55kw.Astazi am desfacut cele doua suruburi de la airbag pentru o problema mai veche.Cand viram stanga sau dreapta claxonam fara sa apas pe butoane.Am crezut ca e de la firele din volan dar nu e de acolo problema.Asta e o mica problema.

Problema grava e ca am scos mufa airbag-ului,contactul nu era pus si nici borna bateriei luata.Am pus airbag-ul inapoi cu mufa bagata si surpriza:sta airbag aprins in bord.Am scos iar mufa din airbag,am luat si borna,am bagat mufa cu borna luata si dupa ce am pus iar borna,contactul si am pornit-o tot sta aprins.

Ce sa fac???Sa o bag pe tester sa ii sting becul la AIRBAG sau e vreo mica smecherie ce trebuie facuta??
A intrebat bau88g3 (15,780 puncte) acum 7 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,160 puncte) acum 7 ani

editat de turbojack acum 7 ani

Este intrerupt cablul de conexiune la airbagul volan.Nu se va sterge becul decat dupa remediere.
+1 vot
A raspuns bau88g3 (15,780 puncte) acum 7 ani @TURBOJACK
Man te contrazic!
Contactorul rotativ nu a fost dat jos sau dereglat pentru ca stiu cum se monteza un contactor rotativ si cum se gaseste pozitia de mijloc a acestuia cand ai volanul pe drept.Un contactor rotativ trebuie sa stii sa il sincronizezi cu volanul in miscarea de rotatie gasindu-i jumate din numarul de ture care il face de la maxim stanga la maxim dreapta sau invers.Daca doresti confirmarea iti explic toti pasii pe care ii urmezi pentru a nu da gres si a rupe spira,adica o dai "peste cap" pana cedeaza(stii ca e din fir de argint si e "soft").
Eu tind sa cred ca trebuia sa iau borna de pe baterie inainte sa scot mufa airbagului,pentru a nu se comunica centralei lipsa AIRBAG-ului in circuit.Acesta depisteaza ca circuitul este deschis,memoreaza si mentine in memorie eroarea pana este resetata,indiferent ca pui sau nu AIRBAG-ul la loc.
PS:nu te supara ca poate am fost putin arogant dar doar doresc confirmarea sau daca am dreptate sau nu.Trebuia sa "tai" alimentarea intregii masini sau nu cand am scos mufa de la AIRBAG si daca se poate stinge becul fara tester!?
Atat!
–4 voturi
A raspuns Nukeblast (3,880 puncte) acum 7 ani In acest caz trebuie sa treci pe la o reprezentanta VAG ca sa iti verifice codul de eroare(atentie reprezentanta cu un aparat cat aragazul) ptru ca in acest moment cat iti sta martorul aprins de la airbag, sistemul este INACTIV.

Daca nu ai nimic scos/rupt etc ar trebui sa se rezolve in max 10 minute

Ave

PS da in momentul cand umbli la sistemul airbag este OBLIGATORIU sa scoti alimentarea
+3 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,160 puncte) acum 7 ani Cauza evidenta este ca este intrerupta panglica de la volan.
Daca sunt valide toate conexiunile la mufe,becul se stinge de l;a sine ,dar ramane stocata eroarea ca intermitenta .
Recomandarea este ca la orice demontare de airbag sa fie deconectata bateria,dar daca nu se face aceasta nu genereaza erori decat daca este contactul pus.Deconectarea bateriei are rol primordial de protectie a operatorului.
@ Nukeblast,orice tester de 200 ron numit vagcom si un laptop functional,face o testare pe masina asta.Nu idolatriza reprezentanta,deoarece sculele ce le au ei,le au multi.
0 voturi
A raspuns bau88g3 (15,780 puncte) acum 7 ani S-a remediat problema.Nu a fost de vina contactorul rotativ al AIRBAG-ului.Am facut greseala de a uita sa iau borna bateriei inainte de a scoate mufa din AIRBAG.Tin sa precizez ca nu am demontat nici volanul din ax si nici contactorul rotativ.Doar am desfacut cele doua suruburi ale AIRBAG-ului din spatele volanului,am scos mufa din airbag(contactul nu era pus Turbojack) si am curatat contactele claxoanelor(la VW Golf 3 sunt pe volan stanga-dreapta 2 butoane pentru claxon).Astazi,pe seara am adus "maimuta" la munca,am pus testerul pe ea si s-a stins becul.
Va multumesc pentru ajutor si pentru raspunsuri tuturor!