A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 12 ani
Salut!
In primul rand fugi de testarii cu cautare de erori,e la fel cum te-ai duce la popa si ar intreba el ce pacate ai facut dupa cum arati.
De cele mai multe ori,turatia marita aiurea e de la aer fals,banuiesc ca acolo unde ai fost au ridicat capota ca sa schimbe ce a zis testerul.
Eu zic asa,in primul rand curata clapeta de acceleratie,nu stiu precis la motorul tau,dar banuiesc ca ai motoras de relanti.
Verifica toata galeria de admisie,de la clapeta si pana la intrarea in motor,sa nu fie crapata sau fisurata.
Mufa de la clapeta baga niste spray pentru contacte pe ea.
Nu in ultimul rand,verifica cablul de acceleratie,sa nu tina chiar el clapeta aiurea.
Dupa toate astea,fa din nou un scan si vezi ce iti mai apare.
Clapeta,daca nu e accelerata de cauza fizica,adica cablu,galeria de admisie daca nu trage aer fals si mergi la un service unde mecanicii stiu cand trebuie sa scoata si manusile,sa lase tester-ul pe masa si sa se mai si uite in motor.
Clapeta de acceleratie,dupa ce o cureti,stiu ca se face reinitiere,repet cu motorul de pe masina ta nu am avut direct de a face,am lucrat cu un 1.4 de pe C3,diferenta intre ele e de cativa cp.
Dupa toate astea revino cu ceva detalii.