4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > am o problema la un vw passat ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+3 voturi

Am o problema la un vw passat din 1999 la motor , cand il pornesc numi sta la relantiu si cand il turez putin trancane

deci cand il pornesc numi sta relantiul daca nul tin accelerat vreo zece min mi se opreste motorul, si imi trancane motorul se aude ca si cum ar da rateuri un timp dupa 10 min nu se mai aude trancanitul... i am schimbat uleiul si filtrul cu speranza ca nu mai face asa dar tot asa se intampla si imi apare in bord cand ii pun contactul SERVICE INSP.. mi sau spus multe variante ca ar fi bujiile, cablul de acceleratie sau sa dereglat din calculator ca ar trebui resetat .. i am schimbat bateria si inainte avea o baterie de 61 amperi si acum i am pus una de 45 amperi... va rog sa ma ajutati cu un raspuns. va multumesc. masina are motor pe benzina
A intrebat dragos24 (150 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

–3 voturi
A raspuns gore007 (4,140 puncte) acum 12 ani ai problelede la cip din calculator schimba softul sau dul pe tester sau de la injectoare nu dau debit continu

Comentarii:

A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Defect de immo opreste motorul dupa o secunda.
Pana la resoftare este de "sapat" serios.
Injectoarele pot fi doar un efect al defectului real.
+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Sa fie motor diesel sau benzina?De cati cmc ?
Defectul este clasic pentru un benzinar cu clapeta acceleratie murdara.Se curata si se face adaptare clapeta diin tester (vagcom sau VAS,nimic altceva).
"Service insp"se reseteaza cu butonul de trip din bord si inseamna trecerea perioadei de inlocuit filtre si ulri motor.Procedura este funtie de motorizare.
+1 vot
A raspuns mecarm (10,840 puncte) acum 12 ani Clapeta de acceleratie in primul rand....apoi injectoarele...dar mai intai o diagnoza pe un tester.O diagnoza facuta de cineva care stie sa interpreteze erorile...care stie sa le citeasca.