A raspuns
habiby
(2,830 puncte)
acum 13 ani
e cam greu de explicat daca nu pot sa-ti si arat in dreptul busonului de umplere a vasului unde se copleteaza cu antigel ai un surubel mai mic din plastic de culoare neagra cu cap in cruce (este situat in partea stanga cum te uiti la radiator 5 cm mai la stanga de busonul de umplere nu ai cum sal ratezi ) si al desurubezi umpli vasul cu antigel pana nivelul maxim (ai o masura pe vas ) pornesti masina dai drumu la ventilatie la maxim pe caldura ( faci asta pt a deschide robinetul de caldura si pt ca lichidul de racire sa circule in toata instalatia ) si o tii un pic turata ,o sa vezi ca prin gaura de la surubul de aeresire o sa iasa antigel si mult aer (bulbuci) in acelasi timp tre sa te uiti si in vas daca mai ai antigel sa nu scada prea mult si comletezi daca trebuie cand prin gaura de aeresire iese numai antigel fara a mai face si ...bulbuci .. pui surubelul acela la loc si mai verifici din nou daca trebuie copletat in vas si pui si busonul vasului si acuma dupa atata munca poti sa te relasezi la volan fara geaca pe tine ideea e ca a doua zi poti sa mai faci o verificare la nivelul lichidului de racire (antigel) pt ca peste noapte poate sa mai scada putin asa a fost in cazul meu ce am scris mai sus nu este o solutie care o foloseste toti utilizatorii forumului eu asa am aprocedat stima si sa ne auzim numai de bine