4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > astra y17dt bec-baterie aprin...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Astra y17dt bec-baterie aprins si ramas fara servodirectie

Am un opel astra g y17dt si in urma cu citeva zile, aflindu-ma in trafic, avind circa 90 / h,  brusc mi s-a aprins becul ce semnifica bateria si s-a intarit directia. Dorind sa trag pe dreapta, am redus viteza si implicit turatia motorului, moment in care am observat ca becul-baterie s-a stins. Pe loc, cu motorul pornit, am accelerat-o de mai multe ori, iar becul a inceput sa pilpie intermitent, cind turatia era sub 2400 - 2500 si sa ramina aprins permanent peste aceste valori. Avind un aparat de masura cu ac indicator,(destul de imprecis, totusi) am verificat incarcarea bateriei si am constatat ca arata o valoare de aprox. 14 volti, cu luminile aprinse si a.c. pornit. Mi-am continuat drumul inca 25 km si am mers la un service de electrica auto, unde masina a fost monitorizata circa 15 minute, cu aparatul de masura conectat permanent si supusa la diverse teste, insa valoarea tensiunii a fost de 14,15-14,20 volti, cu consumatori sau fara, atit atunci cind becul-baterie era aprins cit si atunci cind era stins, fapt ce l-a determinat pe electrician sa afirme ca alternatorul este exclus din ecuatie, insa eu ma intreb de ce totusi  se aprinde acel bec si ramin fara servo? Mai mentionez ca becul masina-cheie nu s-a aprins deloc, desi este functional, iar la efectuarea testului agrafa nu mi-a semnalat nicio eroare. Sa fie de vina cureaua, care la turatii mai mari sa patineze (ce-i drept este cam veche) sau nivelul lichidului de servo, care am vazut ca abia ajunge pina la virful jojei de plastic? Va multumesc pentru intelegere si pentru raspunsurile pe care mi le veti da. Precizez ca ramin fara servo doar atunci cind se aprinde becul-baterie, insa masina functioneaza normal din toate punctele de vedere.
A intrebat corneld (230 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice

editat de corneld acum 12 ani

Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns 54541251 (36,540 puncte) acum 12 ani Eu iti zic ce am patit cu a mea un opel astra h (deci este o parere poate la tine nu e asta) si mi-e la fel imi facea dar nu afecta cu nimic directia imi aparea martorul in bord de la baterie ma opream se oprea cand plecam din nou aparea.
De vina a fost puntea de dioade si releul de incarcare.
Si faza cu servo am vazut-o si pe alt forum si baietii de acolo spuneau ca tot de la punte si releu e.
+4 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Este servodirectie electrica strict dependenta de tensiunea de incarcare.
Este semn de alternator defect sau cablaj de conexiune.
Se verifica in prima instanta cablajul ,iar daca este in regula  se inlocuieste punte diode si regulator tensiune in alternator.
Cost regulator + punte diode circa 120 ron.
0 voturi
A raspuns OPC_89 (4,800 puncte) acum 12 ani Daca becul de la baterie este aprins si ai ramas fara servodirectie este sigur ALTERNATORUL !!!
0 voturi
A raspuns elmann (140 puncte) acum 12 ani

editat de elmann acum 12 ani

Am si eu aceeasi masina si a facut exact la fel ca si a ta, am desfacut alternatorul si am constatat cu surpriza, ca era defect semeringul de la pompa de vid care este montata pe alternator, patrundea ulei de la pompa la peria si lamela dinspre pompa si nu mai facea contact peria pe lamela colectoare ceea ce ducea la lipsa incarcarii, aprinderea becului rosu in bord si blocarea servodirectiei. Lamela si peria dinspre pompa de vid erau ca si noi, neuzate, din cauza uleiului care le ungea. Am schimbat semringul, a costat 8 lei, am curatat uleiul,  si totul este ok.Tin sa precizez ca masina mea a iceput sa faca aceste probleme cu un an in urma, la inceput mai rar ( la 2-3 luni odata) apoi mai des pana la 2-3 ori pe zi.
0 voturi
A raspuns taz002dev (140 puncte) acum 11 ani Stiu ca nu s-a mai scris de mult insa am acceasi problema la un opel astra g 1.7cdti.
Senzorul mi se aprinde intermitent la gropi, denivelari si chiar vibratii ale motorului de vreo 2 luni.
In ultima vreme am ramas de 2 ori fara servo (intr-o saptamana)
Unde pot gasi un electrician care sa imi verifice cablajul si sa sa schimbe ce e necesar (cablaj / sau alte parti la alternator).
Daca recomandati pe cineva va rog dati-mi un PM.
Multumesc
0 voturi
A raspuns stanciu.cosmin.35 (140 puncte) acum 10 ani aceeasi problema o am si eu...am schimbat baterie,alternator...la rece merge perfect..servo tot,iar cand se incalzeste motorul la relantee imi licare iar daca turez ramane aprins...astept un raspuns cu o rezolvare...multumesc
0 voturi
A raspuns dragossovar (140 puncte) acum 7 ani Alut, astra h1.7. Schimbat senzor de la arborele cotit. Plec din service ok. Dupa doua ore porneste si se aprinde martorul abs,controlul tractiuni, bateria si sufletul directie. O opresc,dau sa o pornesc dar nu vrea. Dat curent de la alta masina a pornit,oprit dar cand dau sa o.pornesc nu mai vrea, invarte o data apoi nimic. Ce sa fie?mentionez ca ma lasat senzorul de turatii si a luat la automat pana a murit bateria