4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > bmw 320d la cald dupa ce sta l...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Bmw 320d la cald dupa ce sta la relanti cateodata nu mai urca in ture decat foarte greu

numai la cald am observat ca face asa, adica o las usor la relanti si cand accelerez nu mai are putere si urca ca un soft diesel pana la 3000rpm, singura sol e sa o sprituiesc putin sau sa-i fac o frana de motor si cand accelerez iarasi la un moment dat tresare si merge iarasi normal

nu are pierderi de putere in turatii peste 2500 adica nu se plafoneaza

nu scoate fum

la rece functioneaza normal

cand am luat-o avea un moment de slabiciune pana intra turbina la 2500, apoi am facut un fel de curatare in frana de motor si acum urca mai liniar merge mai bine, singura problema este ca daca mergi subturata si vrei sa accelerezi nu mai intra turbina si nu mai trage decat ff greu cateva momente

deci sa ma intelegeti nu este vorba despre mersul firesc al unui turbo subturat, este vorba de o lipsa acuta de putere zici ca are aer pe instalatie sau are ceva blocat
A intrebat BOASKA (340 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Defect clasic de pompa daca este VP44.
De facut o diagnoza minutioasa cu INPA sau GT1.
+1 vot
A raspuns BOASKA (340 puncte) acum 12 ani am facut odata cu inpa a sters toate erorile
acum adica peste 3 zile iarasi si nu a dat nici o eroare pe inpa legat de motor
maine ramane sa fac cu gt1 ptr ca e mai greu tb sa desfac toate capacele de la motor si sa fac pe mufa aia rotunda, celalalta obd2 nu interfereaza cu gt1 la modulul ecu
problema persista, motorul merge rotund, nu scoate fum, nu porneste greu, si cand nu prezinta probl urca in ture nu se plafoneaza. deci imi este greu sa cred ca este pompa
+1 vot
A raspuns valitataye (430 puncte) acum 11 ani Verifica furtunele la turbo,eu asa am patit la un opel vectra B.
0 voturi
A raspuns BOASKA (340 puncte) acum 11 ani masina merge de 1 an asa, nici o modificare
cu cat este mai cald afara cu atat mai des face
senzor maf,debitmetru,electrovalve,verificat furtune
masina merge impecabil, caderile de putere le are numai la cald
0 voturi
A raspuns free2hot4you (6,170 puncte) acum 11 ani daca nu ai rezolvat problema, cred ca am eu solutia. aceeasi problema am avut-o si eu la un 520d e39. acelasi motor practic
la fel am schimbat furtune de retur, debitmetru, filtru epurator , pompa de motorina curatat egr si galerie de admisie si inca cate ceva. nici o rezolvare. problema a fost valva de la egr blocata. am anulat egr-ul si acum masina e din nou in mintile ei.
daca iti face chestia asta eu zic sa verifici neaparat filtru epurator, ca e varza garantat. cel mai ieftin e 250 ron.
0 voturi
A raspuns BOASKA (340 puncte) acum 11 ani filtru epurator e dat jos de 1 an
masina functioneaza la fel ca si pana acum
am cumparat pompa si le voi inlocui, in primul rand inj cu fir daca problema persista si pompa de inj
am 2 erori
inj cu fir la shadow
pistonas avans la pompa inj
inj cu fir are ceva la electronica si la cald intrerupe semnal,pompa de inj nu mai stie ce valoare are inceputul de inj si intra in limp mode...