4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > bmw 525 D nu trage

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+4 voturi

Bmw 525 D nu trage

Taicamiu are un bmw 525 D din 2001 cu 430.000 de km la bord, acu 1 an cand am luat eu permisu si m-am urcat pe ea am vazut ca masina nu trage, masina pe care am facut scoala (ford fiesta 1.6 tdci) fugea de 10 ori mai bine decat bmw, masina nu a fost alergata, masina a vazut maxim 120km/h , taicamiu schimba pe la 2.000 de turatii, am incercat eu sa merg 20-30 de km cu ea cu schimbat numai la 4.000 dar tot asa fuge(adica prost), la 100km/h intr-a 5-a daca apas pe aceleratie brusc urca foarte foarte greu pana la 120, cred ca ii trebuie vreo 10 secunde sa urce de la 100 pana la 120, am fost pe la toti mecanici, toti au zis: e buna domne, uni zic sa schimbam injectoare, dar nici unu nu stie ce are, am scos si debitmetru si tot asa fuge, am scos si filtru de aer si tot nu fuge, are filtrele schimbate de 3.000 de km, cineva a zis ca poate sa fie din filtru epurator, unde este acela la bmw 525d (e39).

Mentionez ca masina dupa 3.000 rpm trage normal, deci sub 3.000 trage ca un logan 1.2 iar cand ajuge la 3.000 de ture dintr-o data te baga in scaun.
A intrebat xiyxiy (2,590 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

10 Raspunsuri

+3 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
Verifica turbina sa nu iti faca probleme,daca zici ca a fost folosita in jur de 2000 de ture.
Posibil sa se fi format pe paletele ei depuneri.
Daca si turbina e ok,cel mai ok ar fi o diagnoza,aia iti poate spune exact.
Daca prin filtru epurator te referi la filtrul de particule,el este pe evacuare,dupa turbina.
0 voturi
A raspuns xiyxiy (2,590 puncte) acum 12 ani am pus masina pe tester si nu a dat nici o eroare, sa fie oare egr infundat?turbina sa fie dereglata?turbina intra de la 3.000, in mod normal nu trebuie sa intre de la 2.000?

Comentarii:

A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani

editat de dadi_t acum 12 ani

Turbina intra de la 3000? Uau, cine ti-a zis tie tampenia asta?

Cel mai probabil este senzatia ta ca masina nu trage cum ar trebui.
+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Turbina nu intra de la o turatie x,prestabilita.
Ea se invarte  de cand porneste motorul,de la 2000 2000 si ceva de ture are putere si i se cunoaste efectul.
Daca motorul merge sub turatia la care lucreaza turbina bine,pe ea se fac depuneri si se descentreaza.
Poti sa verifici si egr,sa vezi daca nu are probleme.
+2 voturi
A raspuns ccostras (180 puncte) acum 12 ani Prin filtrul epurator nu se refera la filtru de particule...este cu totul altceva. Filtrul epurator trebuie schimbat, daca e murdar creaza presiune in galeria de admisie si in timp iti strica si turbina - ungere defectuoasa. Este din pasla si sigur este complet imbacsit, acum au aparut so modele din plastic, mai performante, care nu se pot infunda. Egr-ul trebuie curatat, e foarte simplu. Ambele nu iti vor lua mai mult de o ora. Poti sa vezi si filtrul de aer si cel de motorina. Cel de aer, chiar daca ai mai putin de 5000 de km poate sa fie "expirat". Ar trebui sa il schimbi. Nu te duce peste 45 de ron Mann. Daca nici asta nu da rezultate ar trebui sa scoti putin mufa de la debitmetru, sa verifici daca se schimba ceva in mersul masinii. In cazul in care trage mai bine e clar, va trebui schimbat si debitmetru. A, cand scoti si cand pui mufa la debitmetru sa nu fie motorul pornit.
+1 vot
A raspuns xiyxiy (2,590 puncte) acum 12 ani am scos si mufa de la debitmetru si nu se observa nimic, am scos pana si debitmetru afara la recomandarea unui amic, chiar nu stiu ce sa ii mai fac, nimeni nu stie ce are.

Comentarii:

A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani Trebuie facut un log in mers cu un tester si din acele valori poti citi daca e ok sau nu turbina,egr,debitmetru etc.
0 voturi
A raspuns workaholic_ro (19,270 puncte) acum 12 ani Un motor subturat e un motor chinuit si cu produse de ardere pe masura. Ca un batran fumator care vrea sa fuga pe scari in sus dupa ce s-a lasat de fumat ieri. Da-i un pic de timp si condu normal, poate un pic forjat. Dupa aia mai vezi...
0 voturi
A raspuns xiyxiy (2,590 puncte) acum 12 ani azi am curatat egr si pot sa spun ca trage la fel de prost!ce sa ii mai fac? nu vreau sa ma duc la vreun service pentru ca aia primu lucru care il zic este: debitmetru care merge, dupa zic filtre care sunt noi, dupa zic injectoare si asa ajung sa iau alt motor.
0 voturi
A raspuns un-Q (6,700 puncte) acum 12 ani Salutare,
Te-ai uitat la pompa de injectie? Nu ai ceva scurgeri pe la pompa sau injectorul pilot?

Debimetru se poate curata cu un spry de discuri daca crezi ca ar fi gata de el, ai 50% sanse sa il cureti sau sa il strici de tot.

Si inca ceva daca esti in viteza a 5 la 100km/h ii normal ca nu te baga in scaun cand dai kick down. Si eu am e39 si am investit vreo 2000€ in aproape 2 ani de cand il am. Sunt masini bune pana nu se strica  ;)

Daca nu ii gasesti problema, te sfatuiesc sa o duci direct la BMW. Eu am putato pe a mea in vreo 5 serviceuri si in romania si in franta si toti stiu tot pana ce iti schimba o piesa care nu ii stricata si cand o pun pe ceea noua ii la fel.

Eu zic sa verifici injectoarele pompa sa nu curga etc  Se poate sa fie si din cauza motorinei, consumo toata si incearca ceva mai bun.

De la turbo nu poate fi, ala cand se termina scoate fum alb, miroase urat, suna, etc .

Daca trage bine dupa 3000 tur/min nu as crede ca ar fi nici de la debimetru, desi ii foarte greu de dedus avand in vedere ca is 6 cilindri in line si aia odata ce se pornesc trag si cu si fara debimetru.

Verifica si vacumu.

Daca nu gasesti nimic dute la un test la BMW si aia iti dau foaia oficiala in mana si iti gasesc toate problemele, pe balize nu se vad chiar toate erorile.

Have a good time
0 voturi
A raspuns xiyxiy (2,590 puncte) acum 12 ani am gasit problema!era un furtunas de la egr, avea o prostie deaia pe el si nu mai mergea aia, acu mecanicu a legat furtunu ala pe direct si acu trage normal!

Comentarii:

A comentat sindlerandrei2312 (100 puncte) acum 7 ani Salut.aceiași problema o am si eu cu bmw e60 525d de la 2000 pana la 2500 parca sta pe loc si cand ii dau gaz masina vrea sa traga,in loc sa imi urce turonetru imi scade vreo 300-400 de turații si dupa aceia masina pleacă dar foarte incet.nu stiu ce poate sa aivă
0 voturi
A raspuns un-Q (6,700 puncte) acum 12 ani Buna, tot nu intaleg despre care furtun zici, de unde iese si unde intra... imi poate explica si mie cineva.
Merci