4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Common rail ce inseamna? Bmw 3...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Common rail ce inseamna? Bmw 320d e46 136cp puturoasa,nu trage ,asa e versiunea ce are si ce nu are?

A intrebat defender94group (680 puncte) acum 11 ani in categoria Probleme tehnice

editat de defender94group acum 11 ani

Distribuie pe Facebook

14 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns CristianAdrian (16,870 puncte) acum 11 ani prima data schimba filtrul de aer si cel de carburant.vezi daca se schimba ceva.apoi mai revii
+1 vot
A raspuns defender94group (680 puncte) acum 11 ani ok o sa fac revizia si o sa revin
Mersi!
0 voturi
A raspuns defender94group (680 puncte) acum 11 ani sti cumva care e diferenta intre 320d 136cp e46 si 320d 150cp e46?

Comentarii:

A comentat zsolti215 (9,550 puncte) acum 11 ani Motorul de 136 cp are 5 trepte,si ala de 150 cp are 6 trepte.o zi buna.
+1 vot
A raspuns CristianAdrian (16,870 puncte) acum 11 ani nu vezi?prima diferenta sint caii putere.14 cai e ceva
0 voturi
A raspuns defender94group (680 puncte) acum 11 ani asta am vazut si eu
0 voturi
A raspuns defender94group (680 puncte) acum 11 ani difera turbina? am vazut ceva pe net de common rail da nu stiu ce e asta

Comentarii:

A comentat CristianAdrian (16,870 puncte) acum 11 ani nu e legat doar de turbina.acolo este vb si de chiuloasa,amestecul de aer carburant,supape,injectia,,,,
0 voturi
A raspuns CristianAdrian (16,870 puncte) acum 11 ani posibil si la transmisie sint diferente,,,,,,nu am astfel de masina.alti useri care au tipurile astea te pot ajuta
+1 vot
A raspuns CristianAdrian (16,870 puncte) acum 11 ani legat de COMMON RAIL viziteaza asta.
http://www.totaldiesel.ro/commonrail/
+3 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Ultime revizie la filtre cand a fost facuta?Daca e recent si ai pus ce trebuie,atunci curata egr si verifica turbina.
Common rail e un tip de injectie diesel,inclocuieste sistemul pompa injector si are un randament mai mare decat un diesel fara.
In loc de pompa-conducte-injectoare ai pompa-common rail-injectoare.In practica,ai o rampa comuna sub presiune,alimentata de pompa si din rampa ajunge motorina la injectoare.

Comentarii:

A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 11 ani Salut, ca o completare la raspunsul lui stefan.angelo, sistemul common-rail da un randament mai bun fata de sistemul clasic de injectie insa e mult mai pretentios, daca un singur injector are probleme se pierde presiunea in rampa, de asemenea si pompa de injectie care dezvolta o presiune destul de mare, in cazul folosirii unor carburanti de proasta calitate poate duce la o uzura prematura, reparatia fiind destul de costisitoare.
Numai bine.
0 voturi
A raspuns defender94group (680 puncte) acum 11 ani Ultima revizie a fost facuta in toamna 2012 in germania
 si masina am cumparat-o de sarbatori din germania
0 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 11 ani Ce legatura are cutia la puterea motorului cu cutia de viteze????

Motorul de 136 cp are pompa normala de motorina iar cea de 150 cp are common rail.
+1 vot
A raspuns obi1 (3,080 puncte) acum 11 ani sistemul pompa-injector, este cel de la vw-audi,nu are treaba cu bmw-ul iar  sistemul Common rail are si el pompa conducte si injetoare. Cutia de viteze normal ca are si ea un rol important in transmiterea cailor'' de la motor la roata.
in cazul de fata, bmw-ul de 136 cai, indiferent de cate viteze are, este dotat cu un sistem de injectie vechi, total diferit de modelul cu 150 cai, care foloseste sistemul de Common rail -''rampa comuna'', unde injectoarele sunt deschise electronic, iar pompa de inalta presiune face ca motoirna injectata sa fie f densa'' in camera de ardere, si binenteles ca totul este atent controlat de un calc de injectie
eu am mers cu bmw de 136 de cai si tragea f bine, cred ca cel mai indicat ar fi sa faci un test, iar daca pe partea de electronica nu-ti apare nimic, atunci mai poti reveni sa ne mai dam o parere
0 voturi
A raspuns defender94group (680 puncte) acum 10 ani Am rezolvat Senzorul de presiune si Senzorul de la turbina stricate :D
0 voturi
A raspuns paulboss30 (140 puncte) acum 7 ani Am si eu un e46 320d de 136cp,e resoftat cu nivel 1,adică doar din calculator ,l-am achiziționat aproximativ de 1 an și am avut o problema iarna aceasta cu releul de încărcare,îmi scotea puțin fum alb la pornire aprox 10 Min de relanti sau dacă plecăm cu el după 2 km nu mai fumega deloc nici intr-un fel ,ducandul cu  problema releului ,Mecanicul respectiv a zis că e problema la avans in legătură cu fumul acela ,menționez ca era nemaipomenit ,zbura ,am mers cu multe mașini dar asta chiar trăgea foarte bine ,după ce a umblat la avans a început să fumege enorm de mult la pornire dar sa fie o putoare infernală,am ajuns să schimb pompă de injecție care inafare da fum nu a rezolvat nimic,mentionez ca consumul de pe bord e de 8,5 si atunci cand il calc sa plec parca se ineaca si in timp ce sunt in mers la fiecare treapra daca ii dau drumul la ambreeaj mai tare forcaie si moare pana la turatia vitezei respective,ce mă sfatuiti să fac?ce să verific sau la cine să mai merg cu ea ?