Computer bord / ECU WW Golf 4 Break "brick-uit" de Autel MaxiScan VAG 450 ?
Buna ziua, am o mare problema: am un Golf 4 vechi, de prin 2002, lasat in mare parte abandonat de tatal meu, sunt multe probleme cu el, parbriz spart, caroserie indoita peste tot etc, si mai toti martorii luminosi (ulei, airbag, baterie, motor, catalizator) se aprind la bord, intra greu intr-a 2 a si nu prinde suta, dar porneste la sfert de cheie si merge destul de bine in rest si chiar as vrea sa-l repun in circulatie. De curand am achizitionat un diagnosticator Autel VAG 450, sa vad ce are stricat pe la motor si sa estimez cat o sa ma coste service-ul cat sa treaca ITP-ul. L-am conectat ca in manual, cu motorul oprit si surpriza: desi cheia nu e in contact se aprinde. Ii dau sa faca un engine check si nimic, CONNECTION ERROR pe ecran, dupa care imi spune sa scot si sa pun din nou contactul electric. Ii pun contactul, moment in care bordul o ia razna pur si simplu, se aprind si sting toti martorii aiurea, bazaie toate incuietorile si semnalele, dezastru. Scot contactul, decuplez aparatul VAG 450, dau sa pornesc si...face la fel, haos total pe bord, decuplez bateria, o montez la loc, la fel :((( Ultima data cand am pornit masina acum 2 saptamani motorul pornea perfect... E posibil ca aparatul de diagnosticare sa-mi fi flashuit softul din computerul de bord??? In manual scrie ca nu e posibil asa ceva... Poate sa se fi defectat computerul sau vreun releu ceva pe la instalatia electrica? Daca s-a flashuit computerul de bord sau ECU motor, pot sa-l repar cu vreun soft special de pe un laptop folosind cablul VAG de la diagnosticator? In service costa mult asa ceva? E mai ieftin sa iau de la dezmembrari un ECU identic (ar fi compatibil)?
A intrebat
TurboRacer1990
(1,100 puncte)
acum 12 ani in categoria Probleme tehnice editat de TurboRacer1990 acum 12 ani