4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Cum ajung la radiatorul de inc...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Cum ajung la radiatorul de incalzire?

Trebuie cumva demontat bordul sau cum ajung la radiatorul de incalzire?
A intrebat vapix11 (220 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns mc rada (17,220 puncte) acum 12 ani Primul lucru pe care ar trebui sa il faci e sa scoti furtunele de apa care intra in el ( sunt 2 furtune de apa cu diametrul de 2-3 cm( care intra in masina din compartimentul motor.  in zona in care furtunele intra in masina e situat si radiatorul de incalzire.  e in spatele consolei centrale. Nu stiu sigur cate plastice ai de desfacut acolo, dar totul trebuie facut cu mare atentie altfel risti sa rupi ceva pe acolo. Desfaci consola centrala si scoti carcasa in care e radiatorul cu tot. E mult de munca, dar nu e foarte greu. Trebuie doar multa atentie.
0 voturi
A raspuns julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani Dai jos torpedoul si in spatele lui gasesti aeroterma
+1 vot
A raspuns attyka2007 (6,960 puncte) acum 12 ani Trebuie desfacut tot bordul, altfel nu ai cum sa ajungi la ea...(am schimbat nu una, nu doua) este in spatele consolei centrale dar este bagat de sus in carcasa lui, deci trebuie sa-l tragi in sus, si cu bordul pe masina nu vad cum reusesti....deci desfaci bordul(vezi ca ai suruburi si sub stergatoare), dupa desfaci carcasa in care e radiatorul...are doua suruburi din exterior, dupa aceea mai ai doua suruburi care fixeaza radiatorul in carcasa, le scoti si pe alea si o tragi afara...
0 voturi
A raspuns dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Cel mai probabil problema nu se afla la radiatorul de incalzire habitaclu, ci la cel de racire al motorului, situat in botul masinii. El este cel mai predispus la pori si fisuri.

Comentarii:

A comentat mc rada (17,220 puncte) acum 12 ani si din cauza lui pot fi aburi prin gurile de ventilatie?
A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Absolut. Cunosc trei cazuri concrete. Radiator de racire cu probleme, geamuri aburite excesiv.  Schimbat radiator, problema rezolvata.
A comentat mc rada (17,220 puncte) acum 12 ani Doar ca vapix11 spune ca a gasit si covorasul din dreapta fata ud... de aici concluzia ca ar fi radiatorul de incalzire....,   oricum, nu inteleg cum pot iesi aburi prin gurile de ventilatie, daca problema e la radiatorul de racire.. nu spun ca nu e posibil, dar incerc sa rumeg si nu pot intelege... O explicatie detaliata ar fi binevenita... numai asa invatam :)
A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani N-am observat explicatia despre covorasul ud.

Fenomenul nu stiu sa-l explic. Pur si simplu am auzit de aceste probleme si cauze, iar mai tarziu m-am confruntat si eu, impreuna cu un prieten, cu aceleasi probleme.
Lichidul de racire se pierdea cate un pic din vasul de expansiune, iar habitaclul se aburea. Dupa inlocuirea radiatorului de racire, s-a rezolvat si cea a aburului.
0 voturi
A raspuns soosy (220 puncte) acum 10 ani aceas problam am si eu la vento din toamna trecuta si deja m-a exasperat,mai ales acum cand ii putin racoare afara si trebuie sa dau drumul la caldura,tot parbrizul se abureste si este si greu de sters fiind uleios(ma gandesc ca de la antigel)am tot cautat asupra problemei si din cate am inteles posibil ca caloriferul de caldura sa fie fisurat sau ceva de genul ca am si urme de antigel pe mocheta din dreapta....acum pana la urma trebuie demontat bordul pentru a rezolva,sau o fi cea de racire radiator asa cum ziceau unii pe aici?!