4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > De ce pierd antigel?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

De ce pierd antigel?

Salut tuturor. De o câteva zile încoace am o problema ... și anume. Am un audi A5 din 2013 3.0 TDI iar de o câteva săptămâni încoace pierd antigel pe partea stânga către vasul de expansiune ... Sa va explic cum stau lucrurile . Dacă merg prin oraș la munca , acasă etc . Mi se aprinde martorul la motor cum ca pierd antigel o data la 2-3 săptămâni ... Iar dacă ma duc pe autostrada cu o viteza variabila între 150-200 sau chiar mai mult vreo 200 de kilometrii sa zic așa mi aprinde martorul . Ce am observat este ca pierd antigel doar când solicit motorul . Am fost la service iar cei de acolo mi-au spus din start ca e garnitura de chiuloasa ... DAR din ce am citit eu pe alte forumuri , dacă ar fii garnitura ar trebuii sa am spumă pe bușonul de la ulei dar bușonul este curat lacrima și un alt caz dacă deschid bușonul de la vasul de expansiune cu motorul pornit ar trebui sa borboroseasca apa ceea ce nu se întâmpla nici in cazul de fata . Tot ce pot observa este doar ca atunci când pierd antigel partea stânga cea cu volanul se observa putini stropi , dar unde se observa mai tare este sub mașina sub roata , adica pe planetară, pe brațe . Acolo sunt stropi care lăcrimează sa zic așa .
A intrebat RusAlex (200 puncte) acum 5 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns Ciprian19862710 (770 puncte) acum 5 ani Sal daca e dusa garnitura de chiuloasa verifica in borcan daca face bulbuci cand pornesti motorul uitate in borcan daca nu verifica instalatia de furtun sa nu iti scape pe undeva de la presiune sau verifica borcanul de expansiune sa nu fie crapat la filet in cel mai rau caz porneste masina si laso sa mearga si vezi daca curge pe undeva succes
0 voturi
A raspuns RusAlex (200 puncte) acum 5 ani Îți mulțumesc pentru răspuns, faza cu motorul pornit și capacul dat jos de pa vasul de expansiune sa văd dacă borboroseste apa in vas am făcut cum am specificat și mai sus . Este totul in regula nu se întâmpla nimic . Dacă ar fii filtrul la vas unde se infiltrează bușonul nu este pentru ca ar fii ud deasupra și mai ales ar fii stropita capota . Ce este interesant e ca undeva prin spatele vasului vad stropit sa in laterala , dar acolo nu pot vedea pentru ca am un scut . Dar voi da jos zilele astea vasul de expansiune sa văd... poate in cel mai fericit caz are o fisura și sper ca am scăpat ieftin .

Imagini atasate