4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > de ce scoate fum albastru la p...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce scoate fum albastru la pornire?

salut, poate sa mi spuna cineva, de ce la pornire scoate un pic de  fum albastru,si citeodata porneste mai greu, ce poate fii '? e ceva grav''?masina e renaul motor 1,5 dci.
A intrebat pelus (1,510 puncte) acum 11 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns bobo2013 (15,590 puncte) acum 11 ani banuiesc ca sunt bujiile incandescente ai una 1, 2 sau poate 3 arse si ele nearzand motorina din capul pistonului masina porneste pe compresie si de asta iti scoate fum....e de la acea motorina nearsa acel fum.....intrebarea e daca face asa numai la rece sau si la cald daca ace asa si la cald ori vreun injector dus ori e pompa de injectie debitata un pic....cam una din cauzele astea ar putea fi dar daca e numai la rece verufica bujiile incandescente

Comentarii:

A comentat pelus (1,510 puncte) acum 11 ani nu la cald porneste bine  ,,doar la prima pornire dimineata ,citeodata,porneste mai greu ,si ma gindeam poate e bateria, deci trebuie sa schimb bujiile incandescente ,va multumesc pt. raspuns ,numai bine.
0 voturi
A raspuns bobo2013 (15,590 puncte) acum 11 ani prima data verificate si apoi daca e cazul schimbate dar dupa cum ati descris cam asta e problema.....numai bine!
+1 vot
A raspuns italianjob07 (40,360 puncte) acum 11 ani daca ai multi km cu masina nu strica sa le schimbi!!! oricum in mare masura de la buji trebuie sa fie daca la cald porneste bn!!! bafta!!
0 voturi
A raspuns CristianAdrian (16,870 puncte) acum 11 ani Fumul albastru vine si de la ulei.Daca masina porneste mai greu la RECE si da cu fum albastru,inseamna ca segmentii de ungere sint putin uzati si nu curata bine uleiul de pe cilindru,si scapa ulei pe linga ei,ajungind in capul pistonului.Pornirea mai grea are mai multe cauze.Prima este sa controlezi bujiile incandescente,