4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > De ce scote fum alb înțepăt...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce scote fum alb înțepător si tot odata apa,pe esapament?

Sal tuturor. Sunt nou aici in schimb am experiența electro mecanica 80%. Am o întrebare in legătura cu un bmw 320 i 1994. Scoate fum alb înțepător mirositor dens si tot odata apa pe esapament. Lucru ce se intimpla după 5 - 10 minute de la pornire.Aceste simptome le are de vreo doua saptamâni,timp in care urmăresc permanent antigelul si uleiul. Nu imi scade nici una dintre ele sau sa crească. Ba mai mult nu am ulei in antigel si nici antigel in ulei. Datimi o părere ce se poate intimpla daca cineva sa confruntat cu asemenea probleme si cam,care ar fi rezolvarea? Ar putea fi Ciupitura foarte mica la garnitura de chiuloasa? Nu ca Mi-ar fi sila sa schimb garnitura o pot face eu,dar este destula munca si mai dau si 100 € pe ea. Chiar de am avea 100 de ani tot avem de învățat NU?
A intrebat Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani in categoria Probleme tehnice

49 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns bobi91 (14,410 puncte) acum 11 ani

editat de bobi91 acum 11 ani

Cum am invatat la chimie la liceu...orice carburant fosil in urma arderi  de degaja dioxid de carbon si apa.... ce vezi tu fum alb intepator sunt vapori de apa rezultati in urma arderi carburantului....si apa care o vezi iesind pe teava de esapament este o alta lectie de fizica .... ceva cu condensarea....vapori de apa cand se racesc se transforma in lichid. Si iasa pe teava de esapament ....acest lucru se intampla numai cand este frig afara...cam pe acelasi principiu este si respiratia cand scoatem aburi pe gura iarna.... numai bn

Comentarii:

A comentat Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Bun de acord cu tine intrutotul dar locuesc in Spania aproape de marok nu are nici o legătura cu frigul. Problema este ca si după o ora de mers cu mașina scoate același fum alb si înțepător mirositor plus apa pe Toba la fel după același interval de mers. Ce Dumnezeu poate avea nu imi dau seama? Nu este vorba de condens aici sint 22 de grade in acest moment. Exista posibilitatea de a pierde gaze ne arse pe undeva? Dar de unde atîta apa? Te rog Dă-mi o varianta sau o idee ceva. Mersi mult
A comentat bobi91 (14,410 puncte) acum 11 ani Pai daca zici  ca nu     iti scade antigelul apa aia rezulta doar din arderea combustibilului.... chiar daca sunt 22 de grade.... dar sa nu uiti ca mai vine si noaptea unde temperatura scade pe la 12    15 grade...plus ca  in spania umiditatea este ridicata....
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Înainte de ami da acest simptom am folosit doi aditivi ce se pun in benzina. Unul pentru pastrarea bujiilor curate iar unul pentru Curățarea injectoarelor. La care in momentul Apariției acestui fum alb înțepător si apa pe esapament am oprit folosirea acestor aditivi. Oare sa fi afectat cu ceva acești aditivi? Pe ei scriu ca sint de performanța si nu afectează cu nimic la motor si catalizator. Nu stiu ce sa mai cred. Tu ce pare ai? E normal si după o ora de mers sa scoată fum alb si apa pe Toba ?
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Exista posibilitatea pierderii gazelor ne arse pe undeva de are acest miros de pur si simplu iti intra in haine daca stai in spatele mașinii linga Toba. Poate fi ramas ceva blocat,si sa emane gaze ne arse ? CREDEMA ca imi este frica sa o mai scot din garaj
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Sa nu ma lase pe autobanda pe undeva nu de altceva
0 voturi
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 11 ani cat timp ai urmarit uleiul si antigelul?
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Uitinduma zilnic la nivelul uleiului si in special la buson sa vad daca are spuma albă pe el. Este fff curat nu are nici urma de ulei dar spum. Iar la apa la fel nu mia scăzut sub nici o forma si nici nu sia schimbat culoarea sau sa dea bule de aer in vas. Dă-mi te rog o modalitate daca stii sa pot scapă de fumul asta sau gazele astea. Nu stiu ce sa mai cred. Astia aici la servisuri sint atit de incuiati incit nu iti vine sa crezi.
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Posibil sa aibe vreo legătura cu aditivi ce i-am pus in nenzina pentru pastrarea bujiilor curate si Curățarea injectoarelor?
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.
Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiuloasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.
Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent!
Alte cauze pentru fum alb:
-Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata.
-La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.
-De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului.
Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva PCV, sudare chiuloasa, bloc, schimbare camasa cilindru

Comentarii:

A comentat Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Mersi mult pentru răspuns. Am sa verific valva PCV pentru ca sincer nu am nici un fel de probleme legate de ulei sau apa. Le verific zilnic nu imi scade sau creste nici una nici alta lucru care trebuia sa se întîmple de doua saptamâni si nu se vede nimic in vasul de apa sa spuma albă pe busonul de la ulei. Spune-mi te rog citi litri de ulei are nevoie acest BMW 320 i 1994? Sincer cred ca am aproape un litru plus. Mașina este f întreținuta in privința uleiului si a benzinei referitor la aditivi pentru ambele. Mersi mult pentru răspuns. Spune-mi te rog CIT ulei am nevoie?
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani 6,5 litri...
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani De cind am aceasta problema de doua săptămâni ma uit zilnic chiar de doua ori pe zi. Nu am nici o problema cu uleiul nici apa. Nuc treacă sau scad nici una din ele sau sa găsesc ulei in apa sau invers. Nici busonul de la ulei nu are spuma pe el. Cei drept cred ca am pus cam un litru ulei in plus. Acum nu stiu sigur ulei trebue la acest model de mașina 320i 1994 6 cilindri. Te rog spune-mi CIT ulei este necesar sa pun. E posibil sa faca presiune in BAE fapt pentru care sa consume surplusul de ulei? Astept răspunsul tau. Vad ca esti singurul care mi-ai dat cele mai multe variante si apreciez asta. Mersi mult.
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Ulei 10w40 ceva mai bun(Castrol,Liqui Moly,Mobil 1,Valvoline),cantitate 6,5 litri.
Cel mai bine te duci la un mechanic.Un fost coleg de munca la fel patea,pierdea ulei,era de la un simering cutie daca nu ma insel
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Mersi mult de sfat. Dar doar ce i-am schimbat uleiul si i-am pus ulei recomandat pentru aceasta serie am 1000km cu el. Azi i-am scos cam un litru si jumătate de ulei,după cum tiam spus cred ca i-am pus cam un litru in plus. Sa micșorat vizibil chiar foarte mult emisia de fum scoate dar foarte putin fum alb. Maine am săi curat si valva si poate voi reuși sa rezolv problema in totalitate. Nu e de alta dar trebue săi fac inspectia si aici in Spania te arunca astia cu revenire inmediat cu cea mai mica problema. Spune-mi te rog daca as fi avut prea mult ulei ce iar fi putut afecta motorului? Semeringuri ceva de a ajuns la acel fum alb? Căci sa redus fumul 80% din CIT scotea. Multumesc inca o data pentru sfaturi.
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Daca ai prea mult ulei iti va iesi pe la simeringurile de la vibrochen si va ajunge pe la ambreiaj poate ajunge ulei in catalizator.
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Atunci rămâne sa ma duc sa curat VALVA lucru pe care i-l voi face chiar acum. Sa vedem ce se va intimpla si te voi tine la curent. Citeodata am probleme dar fff rar cu relantiul imi scădea după care o acceleram putin si își revenea. Posibil sa fie de la acea VALVA? Eu am luat mașina de la un batrinel de aici din Spania anul trecut in Aprilie probabil ca nu a avut el timp sa se ocupe de ea. Aici ei merg cu mașinile PINA le pun pe burta sau ceva de genul după care dau 1500 - 2000 si își iau alta. Ok mersi mult. Iti voi spune ce am rezolvat.
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Salut. Am curățat VALVA nu sa schimbat ABSOLUT NIMIC. Este aceeași poveste fum alb. Într-adevăr era îngrozitor de murdara am făcut-o ca si noua dar fumul alb inca persista. SPUNE-MI TE ROG DACA VREUN INJECTOR POATE CAUZA ACEST FUM ALB. Sincer am ajuns la disperare. Uleiul este bun nu scade nu creste nici consumat. Apa la fel. CE POATE SA AIBĂ?????
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani La fostul tico la pornire un nor de fum alb dupa care disparea,era de la simeringurile de supape,totusi este din 1994,cati km are?
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Are 290 000 km sint f multi într-adevăr si nici nu stiu daca i sa făcut ceva la mașina asta PINA sa o iau eu. Cind o pornesc nu scoate fum. In timp la citeva minute începe sa scoată. DECI TU CREZI CA POATE FI VORBA DE SUPAPE?
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani ATUNCI DE UNDE APA PE TOBA DACA DIN VAS NU SCADE APA?
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Apa pe teava este condens,km cred ca are peste 500000,poate ma insel,este posibil sa fie simeringurile,cel mai bine du-te la un service sa-ti spuna exact ce are
+1 vot
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Ok mersi mult voi merge nu am încotro. An vrut sa discut aceasta problema aici pentru ca nu m-am lovit niciodată de o asemenea situație. Si spun asta pentru ca sint mecanic si am vrut sa cunosc si părerea altora. Nu este o Rușine asta. Sint lucruri pe care le mai avem de învățat pe parcursul vieții. Ma făcut curios sa port aceasta discuție cu tine pentru faptul ca mașina trage foarte bine fuge,nu imi consuma gram de ulei apa nici atit. Si totuși scoate fum si apa. Apa o trecem la condens dar fumul?Nu stiu ce sa mai cred. ESTE POSIBIL SA FIE VREUN INJECTOR?Mia spus cineva ca tratamentul pentru curățat injectoare ce l-am folosit mia distrus injectoarele. Aici astia sint varza cu mecanica. Te pun sa cumperi jumătate de motor sa poată rezolva o problema. Fapt ce ma determinat sa intru pe acest sait. Oricum iti multumesc pentru sfat si imi voi verifica ce mi-ai spus tu. O voi face si pe asta si Ținem legătura.
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Omul cat traieste invata,ai incercat sa intri pe club bmw,ei ar trebui sa stie mai multe
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Nu am încercat dar o voi face si pe asta mersi mult. Acum ma duc la un tester ca pe asta nu i-l an acasa. In rest am tot pentru a demonta un motor cap coada. Vorbim pe urma. Sănătate.
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Sal am revenit. Am fost la tester nu mia găsit nimic la motor. Dar fumul alb persista in continuare si foarte multă apa pe Toba. Nu imi consuma ulei nici apa din vas nu scade. Porneste bine are putere motorul trage bine. Am verificat si semeringurile supapelor nu au nimic. CE SĂI MAI FAC? AM AJUNS LA DISPERARE. Se apropie ziua săi fac inspectia tehnica si nu o pot face.
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Pai mecanicul ce zice despre chestia asta?
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Salut. Mecanicul ce sa spună! Mia spus ca ar pute fi catalizatorul. Eu nu stiu ce sa mai cred sincer. Nu imi pierde gram de apa ulei nici atit. Toate sint asa cum le-am pus. Nu mi se ridica apa si verific zilnic in fiecare dimineata înainte sa plec apa , uleiul si inclusiv busonul de la ulei sa vad daca face ceva spuma albă DAR NIMIC. Sa poată fi catalizatorul? Sincer nu am avut niciodată ocazia sa intilnesc o situație ca asta. Si inca ceva. Sa iti spun si consumul poate iti faci vreo idee. In oras consuma 7L  la 45  km. Aici unde locuesc eu in Spania orașul este situat cam pe munte urci si cobori permanent trebuie sa tragi putin de mașina. Iar pe autobanda cam 10% bine nu merg decit cu 100-120 maxim. Nu imi place sa o forțez. In schimb mașina trage foarte bine referitor la pantele de aici din oras. Astept un răspuns de la tine. Mersi mult sănătate.
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Consumul pare ok,pt. a vedea daca este catalizatorul trebuie sa faci un test de emisii
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani CREDEMA ca nici nu vreau sa ma gindesc la acel test de emisii. Deci fumul alb ce i-l scoate,daca stau 1min in spatele mașinii cind e pornita imi rămâne impregnat in haine mirosul fumului. Mirosul parca ar avea tenta de ulei zic eu nici decum a benzina. As vrea sa încerc următorul lucru,tu ce părere ai? As vrea sa iau de la LUQUI MOLY un aditiv pentru ulei de stopare a fumului si unul pentru Curățarea supapelor si camera de ardere. Tu ce părere ai? Eu as vrea sa încerc,au aditivi foarte buni aici. SI INCA CEVA TE ROG. E POSIBIL CA ADITIVII CE I-AM FOLOSIT ÎNAINTE PENTRU PASTRAREA BUJIILOR CURATE SI CURĂȚAREA INJECTOARELOR , SA-MI FI ARS VREO SUPAPA???? Multumesc mult.
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Da poti incerca Liqui Moly este o firma buna aici in Romania,nu stiu ce sa zic cu arsul supapei(supapelor)
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Ok mersi mult. Maine voi merge sa ami iau acei aditivi de la luqui moly. Iar in legătura cu supapele doar te-am întrebat pentru ami da o pare. Daca ar fi fost supapele sau supapa nu ar mai fi avut pornirea buna de la prima cheie nu? Te intreb toate astea nu ca as fi străin de mecanica dar iti spun sincer ca ma disperat mașina asta. Efectiv nu imi da nici un semn anume de ce sa ma apuc si ce sa fac. Sănătate multă si mersi de raspunsuri. Vorbim după cei pun aditivii.
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani La fostul tico la prima pornire scotea un fum alb nu mai vedeai nimic,am fost la mecanic si a zis ca supapele sunt duse,masina pornea bine la prima cheie
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Sal am revenit. Am rezolvat-o. Eram in parcare si uitinduma cu scotea acel fum alb. Un vecin a venit si ma întrebat ce se intimpla. I-am explicat totul. Si mia spus ca o rezolvam sa am răbdare PINA a doua zi. Totul ok.  A doua zi a venit fiul acestuia si i-am explicat toate simptomele inclusiv faptul ca am doar 1000km de cind am schimbat uleiul. Am ieșit cu tipul pe autobanda cu mașina. Văzând fumul ce i-l scoate alb ce imi spune. Vrei sa rezolvi situația in 5 min? Normal ca am fost de acord. Si mia spus sa merg cu mașina la el la serviciu. Ok am mers dar unde crezi? Tipul era pilot de proba la MC Laren. Aici in MALAGA este o pista de curse formula1. Am ajuns acolo ce imi spune..... Te costa uleiul 70 €  iar aditivul de 500g 110€  Ok de acord. Uleiul de la 3CV iar aditivul scrie pe el POWER MOTORS intr-o cutie aurie. Sincer CREDEMA dupa ce i-am pus toate aste a pornit-o 5 min a lăsat-o la relație dupa care sa stopat cu fumul iar apa nu se ridica mai sus de 80 de grade care înainte o aveam la 90. Si inclusiv consumul. Cu 7 litri merg 85 km pe autobanda. Si inca ceva uleiul cu aditivul ce mia spus ca are ceramica spune el i-l am garantat minim 20 000 km. CREDEMA ca PINA acum asa ceva nu am auzit PINA acum. Dar mașina merge extraordinar de bine de o mie de ori mai bine ca înainte mult mai fiabil si mai multă forța. Ok acum astept o părere din partea ta si daca vrei Ținem legătura. Multă sănătate.
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Cu apa ca statea la 90 de grade nu era nici o problema,am inteles i-a bagat ulei si aditiv cu ceramica(este bun,sunt si discuri de frana cu ceramica),dar care este problema da scoate fum cu ulei normal,nu ti-a zis?
Ma bucur ca ai reusit cu bani putini zic eu ai reusit sa reinvii motorul,ai scapat si cu stresul inspectiei tehnice,tinem si legatura
Succes cu inspectia tehnica
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Salut. Mersi mult. Daca crezi ca te pot ajuta cu ceva de aici referitor la mașini ceva piese sau alte lucruri imi poti spune. Nu e nici o problema. Cred si bănuiesc ca pot fi mai eftine. Sănătate maxima. Ținem legătura.
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Uite astea sint saituri spaniole de piese si mașini. Www.milanunsio choche segunda mano. Si. Www.milanunsio accesorio para coche segunda mano. O zi buna
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Nu cred ca piesele sunt mai ieftine ca in Romania,cineva spunea ca un kit de ambreiaj pt mondeo in Germania este cam 500 euro,aici in Ro este cam 300 euro
Sa auzim numai de bine
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Daca asta tear interesa am sa caut si iti voi spune. Ai nevoie de acest chit PNT Ford Mondeo? Dar spune-mi anul si modelul. Sănătate
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Nu cineva a pus o intrebare cam cat costa un kit ambreiaj pt mondeo,el era in Germania
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Aici toate piesele indiferent de mașina sint ieftine. Si sa iti dau un exemplu AUDI A6 2001 motor 1.8 benzina sau 2.5 diesel este 1200 - 1400 € maxim. Piele,genti navigator si altele. Ce te omoară aici sint asigurările si impozitul anual. De exemplu eu la trei luni plătesc 170€ asigurare. Impozitul 160€ pe an. Cam astea ar fi problemele. Sănătate multă.
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Intradevar sunt ieftine masinile,iar cu asigurarea si impozitul acelasi lucru si un Germania(am o prietana) sunt mari
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Eu m-am gindit sa o schimb anul asta. Darni stiu ce as putea lua. Ceva care nu Mi-ar face mari probleme. Eu am optat pentru bmw cind am luat mașina asta mai mult pentru faptul ca are distributia pe lanț. Asta ma incintat cel mai mult. Tu cam ce părere ai? Gindul meu este tot un bmw 520 sau 523 benzina sau Audi A6 ori alfa Romeo 156 benzina. Dă-mi o părere cum ti se par mașinile astea. Sănătate maxima
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Alfa romeo are problem cu electrica plus ca nu sunt atat de fiabile fapt confirmat de un vecin care are un 159 si prietena lui 156,mie nu-mi prea plac bmw-urile cu toate ca sunt masine bune,deci personal al alege audi a6
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Ok am inteles. Nu am auzit  piña Acum de aceste probleme la alfa Romeo. Dar referitor la electrică cam desprece ce anume ar fi vorba? Imi plac mașinile astea 157 sau 147
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Nu stiu sa-ti spun nu am intrat in amanunte,mecanici se gasesc greu pt alfa romeo,cel putin aici in Ro
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani In Romania este foarte greu cu mecanicii. Mai nou se nasc peste noapte si devin meseriasi. Sint mecanici fff buni dar care sint prinși in companii bune si servisuri. Si sint romani. Am întîlnit in germani Franța Spania si Austria
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Din pacate cam asa este
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Ai facut inspectia tehnica?
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Da am rezolvat-o cu inspectia fara proble. Tu ce mai spui. Vreau sa schimb masina si nu sint hotarit ce masina sa iau. Acum ca am făcut inspectia o pot vinde mai usor
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Felicitari,depinde ce vrei de la masina
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Salut ce faci? Am revenit cu o problema destul de serioasa in legătura cu bmw e36 320i. Am fost in romania in concediu o luna. La întoarcere nu voia sa mai tragă motorul. La 3500 turatii se plafona accelerația si scădea turatia si pierdeam din viteza PINA ajungeam la 80 la ora in viteza a 5a. Mia apărut pornirea greoaie chiar la a doua si a treia cheie.O simțeam ca nu mai trăgea in mers nu mai avea viata motorul. In Italia i-am tras debitmetrul din filtru si l-am pus sus pe filtru de aer. Mergea f bine nu consum nu probleme. Am ajuns acasa i-am schimbat debitmetrul sonda lambda astea noi. Si tot asa face se plafoneaza motorul relanti oscilant un fel de rateuri sa zic pe Toba si admise iar cind dau sa plec de pe loc mai brusc parca se lipseste de asfalt in loc sa plece. SI TOATE ACESTE SIMPTOME DOAR CU DEBITMETRUL PUS IN FILTRU. Cu debitmetrul tras din filtru merge foarte bine trage , fuge masina doar un pic de oscilatii la relanti foarte putine. Acum te rog daca poti fati o idee si spune-mi ce as putea săi mai fac. Deci cu debitmetrul pus in filtru nu merge sub nici o forma nici nu vrea sa pornească chiar daca i-am pus sondalambda noua si debitmetrul. E POSIBIL SA FIE SENZORUL AXE CU CAME?????? Astept un răspuns sau părere. Sănătate.