4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Electrice > Am o problema cu un bmw e46 31...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Am o problema cu un bmw e46 318i daca nu o pornesc 2 zile gasesc bateria moarta. Stie cineva care ar putea fi problema ?

A intrebat Corleone_287 (1,120 puncte) acum 11 ani in categoria Electrice
Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani Bateria, este cel mai probabil veche, si in plus, ai un consumator care ramane in functiune pe timpul stationarii. De cele mai multe ori, un bec de torpedou creeaza faze de genul asta. Scoate siguranta de la luminile interioare si vezi daca istoria se repeta.
+1 vot
A raspuns Corleone_287 (1,120 puncte) acum 11 ani Bateria zic eu ca e buna, am scos borna si mi-a pornit fara probleme dupa cateva zile. Becul de la torpedou l-am verificat daca se stinge la actionarea butonului, probabil am un consumator dar nu-mi dau seama care e... nu e nimic vizibil
+2 voturi
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani Cu un multimetru, pui un capat pe borna negativa a bateriei si celalalt capat pe borna masinii (care e deconectata de baterie). In acest timp iti pui un prieten sa scoata pe rand sigurantele si vei observa cand o scoate pe cea cu acel consumator , ca valoarea de consum a curentului va scadea. Cam asta e teoria. In practica, cel mai simplu e sa te duci la un service de electrice, dai o bere la un tip de acolo si iti spune el imediat ce si cum, utilizand cel mai probabil, aceasta metoda.
0 voturi
A raspuns julaikos (47,330 puncte) acum 11 ani Poate sa fie de la alarma,cdplayer,un bec prin porbagaj sau orice alt consumator care poate sta aiurea pornit tot timpul.Cel mai sigur e sa masori curentul care intra in instalatie cu motorul oprit...
Iei un multimetru,il pui pe domeniu de amperi in curent continuu si scoti o borna si pui o sonda pe borna de la baterie si una pe firul scos.