A raspuns
obi1
(3,080 puncte)
acum 12 ani
pai tot asa continui, cea de 60a, alimenteaza cel putin doua trei alte sigurante. ati faci o lampa de control dintr-un bec de 2-5w (nu folosi multimetru, nu ajuta la etapa aceasta), scoti siguranta de 60a si controlezi ce alte sigurante raman fara tensiune, dupa ce le gasesti, le scoti iar pe rand, pana o sa gasesti doar una , dupa parerea mea ar fi una de 10-15 amperi.
am uitat sa-ti mai spun, ancearca si sa deconectezi bateria dupa ce opresti masina, sa vezi daca se descarca si stand. mi-am adus aminte ca am avut mai demult un audi a2 care tot asa ma mancase, am bibilit-o de dracii a luat-o,masina avea baterie de 82amperi, cum a venit iarna, nu a mai pornit, am cumparat alta noua, varta tot de 82, si tot asa nu o porneam doua zile, nu mai avea gram de curent, a urmat controlul sigurantelor si nimic, pana la urma era bateria defecta, chiar daca era noua