4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Electrice > daca o duc la diagnostica o re...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Daca o duc la diagnostica o rezolva?

pentru cei care sunt experti in masini,spuneti-mi va rog ce trebuie de facut?Am un Opel Meriva 1,6 benzin din 2004 si a fost scos de pe masina calculatorul masinii,bordul,volanul,casetofonul piesele acestea au fost date jos de pe masina ptru k a fost lovita putin dreapta fata in lanjeron si acum cind le-am pus inapoi nu mai vrea sa porneasca si mi se aprinde in bord in stinga o lampa cu o cheie si clipeste intruna,ii dau la cheie,invirteste motorul dar nu porneste (mentionez k inainte sa desfac aceste piese am oprit-o mergind si acum dupa ce am facut-o nu mai vrea sa porneasca) ce poate fi???
A intrebat scorpionul_1 (580 puncte) acum 12 ani in categoria Electrice

4 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
Posibil sa ai problema de immo(imobilizator electronic).
Benzina are(ajunge cand vrei sa pornesti)?Scanteie are?
Daca nu e din cauza immo,atunci e fie benzina,fie scanteiele sau unul din senzorii de ax cu came sau volanta.
P.s.Poti pune o poza cu martorul mai precis?
Testul pedalelor l-ai facut?

Comentarii:

A comentat scorpionul_1 (580 puncte) acum 12 ani nu stiu ce este am dus-o azi la diagnoza la expert si am lasat-o acolo cind voi afla rsp voi reveni cu informatii,mersi in orice caz...
A comentat scorpionul_1 (580 puncte) acum 12 ani inainte sa o duc la diagnoza am incercat urmatorul lucru: am unit cu un alt acumulator direct de linga rezervor pompa de benzina si i-am dat la cheie si a pornit cam greusor da a pornit ,dar nu prea mergea curat motorul si scotea un fum de doamne fereste am lasat-o sa mearga vreo doua min si am oprit-o
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Testul pedalelor:apesi frana si acceleratia la maxim,pui contactul in poztia 2 si urmaresti becul de la 'check engine'.Daca clipeste in continuu nu ai erori,daca clipeste regulat urmaresti.un singur clipit inseamna 1,etc,apoi va face intre cele 3 cifre pauze de 10 secunde.Pentru cifra 0 va clipi de 10 ori.
Eroare returnata,de ex P300 se refera la motor.
Daca a pornit cu pompa pusa pe direct inseamna ca e immo el opreste curentul la pompa,fie nu e cuplat fie e desincronizat(el sau cheia).
A comentat scorpionul_1 (580 puncte) acum 12 ani Nu am cum sa o controlez acum,si in primul rind nu prea ma pricep pe partea electrica,sa vad ce imi va spune testeru miine dimineata trebuie sa-l sun mersi frumos de sfaturi,voi reveni cu detalii
0 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 12 ani Este o problema cu imobilizatorul. Daca ai lasat cheia in contact cat timp s-a lucrat la masina e cam nasol. S-ar putea totusi sa fie o mufa. La opel, imobilizatorul este legat de inelul care citeste cheia(pe contact). Poate au uitat la service sa bage mufa la loc. In poza atasata, piesa mai mica este imobilizatorul. Daca mufa e bagata, atunci fa o diagnoza

Imagini atasate

–1 vot
A raspuns Nicuvladi71 (270 puncte) acum 12 ani duo la diagnoza sa ati reseteze
cu stima nicu
0 voturi
A raspuns scorpionul_1 (580 puncte) acum 12 ani am revenit,si doresc sa va anunt k mi-au rezolvat problema cipul din bord a trebuit de resetat si acum functioneaza normal,mersi la totzi de sfat...