4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Electrice > De ce nu se mai opreste ventil...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

De ce nu se mai opreste ventilatorul de la radiator?!

Detin un VW Lupo 2001, 1.4 ....problema e urmatoarea : ventilatorul de la radiator nu se opreste. nici daca scot cheile din contact. merge non stop (a mancat bateria joi seara pana vineri dim).

am fost la un mecanic sambata dim si mi-a zis respectivul ca vezi domne` nu-s mufele bagate bine (Cea de la radiator). a mufat-o inapoi si s-a oprit. surpriza mare..in 10 minute cand am venit acasa aceeasi problema.

se intampla sa mearga cum trebuie, se intampla sa stea putin pornit si pe urma sa se opreasca...si se intampla sa mearga non stop.

 

sunt constien ca e o problema deja ...dar cum fac sa o identific mai exact?

cum as putea sa-mi dau seama care din senzori e de vina?! cel din radiator sau cel imediat inainte de motor ?

 

Daca o duc la diagnosticare poate sa ma ajute? sa-mi indice exact senzorul?

Poate sa fie termostatul de la motor? Precizez ca temperatura ramane aceeasi ~90 de grade.
A intrebat stuparu_mihairadu (3,140 puncte) acum 11 ani in categoria Electrice

4 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Daca era senzorul de temperatura de la motor,inseamna ca nu iti indica in bord.
Daca nu este un defect al A/C,problema este senzorul de pe radiator(de acolo isi ia ventilatorul semnal pentru a porni).Se invarte la viteza maxima sau normala?

Comentarii:

A comentat stuparu_mihairadu (3,140 puncte) acum 11 ani are fluctuatii...de exp aseara cand am venit acasa se invartea la viteza maxima...mai are momente cand se invarte 1-2 minute se opreste, pe urma 1 minut si in final vreo 15-20 de secunde. si termina "ciclul". am mai intalnit si pe la viteze mai apropiate de jumatate sa zic.

senzorul de pe radiator a zis electricianul de la service ieri ca nu era mufat bine. dar in acelasi timp multi mi-au zis si de senzonrul care e in pe celalalt capat "al conductei" pe care-s senzorii astia 2 pusi. (ca unul e in radiator, dupa el pleaca furtunul/conducta cu racire in motor si al 2-lea in capatul celalalt).

http://i.ebayimg.com/t/2003-VW-LUPO-GTI-1-6-16V-ENGINE-CONVERSION-COMPLETE-6-SPEED-GEARBOX-BREAKING-/00/s/MTIwMFgxNjAw/$T2eC16JHJHgE9n0yEY(5BQbWOwndlQ~~60_35.JPG

al 2-lea fiind undeva in mijloc acolo..unde se vede gramada aia de mufe (cum sunt bujiile in linie in partea dreapta)
0 voturi
A raspuns juanyto (220 puncte) acum 11 ani posibil termocupla de la radiator.nu e greu sa o scoti si sa vezi daca se opreste
0 voturi
A raspuns Remus_Lucian (140 puncte) acum 7 ani Întâmpin exact aceeași problemă, am schimbat senzorul de temperatura si degeaba, nu depistez problema. Ma poti ajuta cu vreo indrumare, ai gasit vreo rezolvare?
0 voturi
A raspuns angelowr6 (140 puncte) acum 7 ani Salut
Eu am aceiasi problema cu ventilatoarele merg amandoua in acelasi timp de cand pui contactul, si vroe 5-10 minute dupa ce opresti motorul.
Am scos mufele in acelasi timp de la senzorul de pe radiator, de la senzorul de pe motor cel cu 4 fire, si de la senzorul de presiune de pe conducta de aer conditionat si nu s-a intamplat nimic, merg in continuu cu toate mufele scoase.
Are cineva idee de ce?
Ms