A raspuns
alexandrufr
(180 puncte)
acum 9 ani
Trebuie intai sa verifici in manual daca exista vreo procedura speciala in caz de deconectare a bateriei.
Ordinea procedurilor ar fi urmatoarea: cu motorul oprit de mai multa vreme, deconectezi o borna de la baterie si inseriezi un ampermetru. Citesti valoarea curentului in situatia asta: ar trebui sa fie foarte mica (20-50mA de regula, cu alarma conectata).
Daca valoarea curentului in aceasta situatie este mai mare, lasi ampermetrul asa si incepi sa scoti cate o siguranta din panou: cand dai de circuitul care iti fura curent si ii scoti siguranta, curentul trebuie sa scada brusc la valoarea normala.
Dupa care, te apuci de scotocit in circuitul cu pricina sa vezi care e buba.
(la a mea ramanea releul de la ambreiajul AC-ului anclansat ceea ce-mi dadea un curent de stationare de vreo 7-8A, de seara pana diminneata bateria era suficient de moarta inncat sa nu mai porneasca motorul)
Repet: atentie la procedura de deconectare a bateriei, la unele masini e necesara o baterie provizorie de pastrare a memoriei! Fara respectarea acelei proceduri, risti sa nu mai poti porni masina fara un tester!