4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Electrice > De ce se încinge alternatorul...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

De ce se încinge alternatorul?

Salut.Am o mazda 626 ditd an 1999 66kw la care ,după pornire alternatorul incepe sa se încălzească.Dupa 10 min abia mai poti tine mana pe el.Nu l-am lăsat să meargă mai mult de 10 min ca sa nu il prajesc. Alternatorul in cauza este in regula.doar ce este schimbat de 2 zile.Precedentul s-a ars tocmai din cauza ca s-a incalzit foarte mult. Mentionez ca bateria este noua.Alternator de 80Ah bateria de 72Ah Ce am verificat: -tensiunea măsurată la bornele bateriei cu motorul pornit este de 13.5V. -daca las conectat pe alternator doar mufa de excitație fara firul de plus care pleaca la baterie nu se incinge -daca las conectat pe alternator doar plusul de baterie si scot mufa de excitație nu se încinge. -firul de plus care vine de la baterie nu face scurt la masa -tensiunea măsurată de pe plusul bateriei si minus alternatorul este aceeași cu cea măsurată direct pe normele baterie.La fel pe orice parte metalică a motorului. -curelele sunt bine tensionate.
A intrebat Alexandru_88 (2,910 puncte) acum 5 ani in categoria Electrice
Distribuie pe Facebook

Comentarii:

A comentat 4U4me (100 puncte) acum 2 ani I-ai dat de capat???
Am aceasi problema la un Mercedes E320 4Matic (W210) benzinar din 2002. Am masina de 9 ani, si intr-o buna zi, dupa un drum de 150 km, cand am ajuns acasa am simtit miros de ars, mirosul venea de la alternator (izolatia bobinajului era inegrita).
Am reconditionat alternatorul (alt bobinaj, rulmenti noi, etc), dupa cateva zile am plecat spre Side (Antalya) 1.900 km. nici un miros. La intoarcere, dupa 750 km inainte de a intra in Istanbul am simtit acelasi miros de ars. La service in Istanbul au dat jos alternatorul, izolatia bobinajului era inegrita, rulmentii aproape blocati. Mi-au montat un alt alternator reconditionat, au verificat daca exista scurt pe masina, daca masa este proasta si starea acumulatorului, nu au gasit nimic, insa in probe, dupa 30 minute si acest alternator a inceput sa se incinga foarte tare, dupa care a inceput sa miroase a ars, iar bobinajul a inceput a se inegri.
Cei de la service au adus alt alternator reconditionat, intre timp au reverificat cablajul masinii, bateria, etc., au montat alternatorul, si au facut din nou test aproape o ora, cu consumatori: faruri, muzica, climatizare, ventilatie scaune, GPS. Alternatorul se incalzea dar nu exagerat.
Am plecat spre casa (Romania), unde am ajuns dupa 1.050 km cu bine, pe drum verificam regulat alternatorul, se incingea tare, dar nu mirosea a ars si nu sa inegrit.
Ajuns acasa am schimbat acumulatorul de 100Ah cu un altul de 75Ah in stare buna, dintr-un alt auto ce-l detin, si am cumparat un alt alternator de 150A, precedentele erau de 120A. Am strasns personal toate suruburile de masa (-) de pe masina. Am decuplet incalzirea din scaunele fata si bancheta spate.
Din pacate si acesta se incinge foarte tare, motiv pentru care am hotarat sa nu mai circul cu masina pana nu descopar problema. Mai detin un Mercedes C200 Kompressor (W203), din 2005, la care alternatorul nu se infierbanta cu nici unul din cei doi acumulatori.
Toate operatiunile descries au fost facute in prezenta mea.
Ce poate fi???, ...ceva idei???

0 Raspunsuri