A raspuns
flaviuf
(3,790 puncte)
acum 10 ani
Salut. Ca posesor inca de FF2 si membru al forumului lor, iti spun ca s-a discutat acest aspect si au fost baieti care au vrut si ei sa faca acest lucru. Unul se pare ca a mers pana la capat. in mare astia sunt pasii:
"
Eu mi-am pus singur parbriz cu degivrare. Nu aveam instalatia electrica pe masina asa ca am luat-o de pe alta, care era pt. dezmembrat.
Cablajul e destul de complex, la Mondeo MK3 necesita instalarea de contacte in cutia de sigurante de langa baterie pentru 4 sigurante si un releu.
Comanda releului e preluata de GEM - si pt. Mondeo MK3 nu poate fi activata cu Ford IDS (eu am activat-o manual, modificand setarile GEM-ului dupa ce am luat configuratia de pe un GEM cu aceasta optiune activata de fabrica).
M-am apucat de treaba fara sa-mi fac bine temele inainte, am presupus ca am instalatia electrica pt. ca am vazut ca am mufa pentru butonul de degivrare in bord.
De la cutia de sigurante, pe langa firele care duc la parbriz (2 de alimentare + si 2 de alimentare -) mai trebuie trase 2 fire in interior. Unul de la alimentarea cu minus a releului la GEM si unul de la contact cuplat prin releu la butonul din bord - pt. a se aprinde becul - martor functionare degivrare.
Nu e loc de improvizatii deoarece discutam de un consumator destul de puternic, 2 sigurante de 30A. Alimentarea pe contact a releului vine direct de la baterie printr-un fir destul de gros.
"
Cam asta ar fi, tu decizi daca merita sau ni. Bafta!