4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Electrice > Masina nu pornește sub nici o...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Masina nu pornește sub nici o forma , de ce ?

Salut. Am și eu câteva întrebări legate de pernoriea motorului ! Lucrez de câteva săptămâni la o masina ( opel corsa b ) la care i - am montat un motor de 2.0L 16V 110kw sau 150 cp cod motor c20xe . După terminarea montajului totul a mers bine , masina fugea cu peste 220 km / h ! Vreau sa menționez ca nu sunt mecanic de meserie ! M-am documentat cum se poate schimba și montaj un motor ! Sa revin puțin la problema, am schimbat distribuția și pompa de apa plus rola întinzătoare și din păcate și o planetara ( prea multa putere ... în decurs de 2 săptămâni am reușit sa rup 2 Planetare! ) . Iar după o perioada de câteva zile , masina nu mai pornește! Bateria indica 12.58V , în teorie este perfect ! Am conectat plusul la baterie și minusul la motor de la voltmetru și peste tot 12.58V! Doresc sa menționez ca am schimbat starterul mașinii cu unul nou, am cumpărat alta baterie , am schimbat relele, siguranțele, nimic ! Dar când pun contactul se aude un sunet foarte ciudat care face ca releul de la pompa de benzina sa vibreze și sa scoată un sunet ciudat ! Va rog dacă poate sinea sa ma ajute cu ceva sfaturi , doresc sa construiesc masina aceasta ! Mulțumesc și aștept răspunsuri!
A intrebat asandei.alex (120 puncte) acum 8 ani in categoria Electrice

1 Raspuns

0 voturi
A raspuns bejandiana10 (590 puncte) acum 8 ani Daca nu porneste Trebuie verificat :
1. Imobilizatorul
2. Inertia dintre start si oprit a cheii ( IFS)
3. Cablurile de minus ( scoase, lubrifiate, puse inapoi) de la caeoserie si motor si motor baterie
4. Sistemul de presiune al regulatorului de presiune al benzinei ( fusele  pompei de benzina plus releul pompei , controlul de releu al motorului si al pomei in acelasi fel)
5. Sistemul de vacuum ( sa nu aibe scurgeri de vacuum)
6. Masoara compresia fiecarui cilindru in parte sa fie identice toate.
7.injectoarele si senzorii de injectoare a motorului
8. Volumul de aer a senzorului ( VAF) , senzorul de aer ( MAF)
9. Senzorul de la axul cu came (CKP - CMP)
10. Verifica sistemul de la catalizator sa nu fie infundat
11. Verificarea modului de control al motorului (ECM).
Daca toate acestea sunt in ordine motorul trebuie sa porneasca si releul de la pompa sa nu mai sune.