P1340 Citroen?
Salutare tuturor!
Masina:Citren c3 pisasso,an 2008,1.4 benzina,60k km.
Problema incepe cu ventilatorul de la motor mereu pornit si check aprins.La prima diagnoza P1340-missfire cyl 4.lipsa aprindere.Am schimbat bobina,mentionez ca la cald mergea in 3,la rece normal.Ventilatorul e aprins non-stop de la pornire si 5 minute dupa ce scoti cheia.
Dupa schimbarea bobinei,amm sters eroare de 4 ori(aparea din nou) si cand a disparut au aparut urmatoarele:conexiune imposibila can H si L(testerul comunica cu Ecu),body computer fara raspuns,modul Abs circuit open,modul airbag short to ground(scurcircuitat).Am lasat masina pornita 20 de mins,am mers 5 km si la o noua verificare a fost totul ok,inclusiv ventilatorul.
2 zile dupa apare aceeasi problema,merge in 3 la cald,ventilarorul pornit non stop.
Mentionez ca o data cu problemele de mai sus,apare scris in bord 'anomalie sistem antipoluare',mesaj reaparut astazi.Log in mers nu se poate face,nici un parametru nu corespunde(ventilatorul motor se invarte la 114%,timpul de injectie e de 40 secunde,temperatura motorului e de minus 50celsius).
Are cineva idee macar de unde sa incep?Mentionez ca ventilatorul se opreste doar daca scot siguranta de la ecu motor(am anulat modulul de clima problematic la acest model,sigurante mufe si sisguranta compresor sunt scoase).Exista vreo legatura intre generic missfire si ventilator?Toate erorile adunate ma duc cu gandul la un scurtcircuit,dar unde?Body comp,ecu motor,airbag si abs nu cred ca e posibil sa se strice o data...sa fie linia can?
Multumesc anticipat.Mentionez ca masina are un consum exagerat de ulei,1 litru la nici 200km,daca deschizi capacul la ulei miroase a benzina si ies aburi plus vapori benzina(60k km,niciodata fortata).Are vreo legatura?(Bujiile sunt curate si noi).
A intrebat
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 11 ani in categoria Electrice editat de stefan.angelo acum 11 ani