A raspuns
workaholic_ro
(19,270 puncte)
acum 13 ani editat de workaholic_ro acum 13 ani
Problema e prezentata destul de confuz, sau eu nu pricep nimic.
Ce legatura are pompa de benzina cu codatul cheii ? De cand nu merge ? De cand ai schimbat cheia sau ai schimbat cheia ca nu mai mergea etc...?
Ce pot sa-ti spun fara date suplimentare:
- presiunea din rampa de injectie este de 3.5 bar; odata atinsa, pompa nu mai are de ce sa mearga daca motorul nu e pornit; poti verifica prezenta presiunii de la valva de sub capacelul albastru, arata si functioneaza ca una de roata; e deasupra motorului, usor de gasit.
- KV6 nu se mai invarte DE LOC daca sunt probleme de imobilizator; cel putin asa e la 75/ZT, nu vad de ce ar lucra altfel la 45/ZS.
- alte posibile probleme: senzorul de la axul cu came defect; tubulatura de recirculare a gazelor de carter rupta (verifica "T"-urile din poliamida)
- codurile de eroare se citesc si se sterg cu un ELM327 si un laptop sau smartphone cu android; T4 e necesar doar pentru " subtilitati"; interfata se gaseste pe eBay pentru cativa dolarei, ambele variante, USB si bluetooth.
- ultima reprezentanta oficiala era automobile bavaria, da' nu m-as baza pe ei.