4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Electrice > problema pornire mg zs 180 mot...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Problema pornire mg zs 180 motor kv6 ?

am un prieten care are un mg zs 180 cu motor kv6 si are urmatoarele simptome:
-cand pun contactul se aude pompa de combustibil iar cand dau la automat nu se mai aude ,invarte motorul si atat;
-am codat cheia dupa cum scrie in manual am bagat cele 4 cifre incepand din dreapta nici o schimbare tot nu porneste;
-am schimbat o unitate de la imobilizator este identica cu originalul (am atasat si o poza cu ea )
-am demontat alarma aftermarket acum merge doar cu alarma originala
 -astept solutiii in rezolvarea acestei probleme ,precizez ca nu am fost la nici un tester cu el,

Imagini atasate

A intrebat CHIRIAC_87 (2,450 puncte) acum 12 ani in categoria Electrice
Distribuie pe Facebook

13 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns CHIRIAC_87 (2,450 puncte) acum 12 ani am comandat din ANGLIA codul de la imobilizator si nici o schimbare

Cel mai bun raspuns:

0 voturi
A raspuns dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Pai daca ai pus alt imobilizator, trebuie facuta "imperechere" intre el si ECU, pe tester. De asta nu-ti porneste.

Nu conteaza ca este imobilizator original. Imobilizatorul este un dispozitiv de siguranta pt. furt. Daca masina ar merge pornita pur si simplu cu altul pe care-l cumperi, nu si-ar mai avea rostul.

In general, toti cei care se ocupa de reparatii ECU, se pricep si la aceasta operatiune.

Alte raspunsuri: (11)

0 voturi
A raspuns CHIRIAC_87 (2,450 puncte) acum 12 ani stiu si eu ca trebuie facuta imperechere intre ecu si imobilizator ideea este ca nu am gasit un tester care sa faca asta

Comentarii:

A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Problema este ca masinile ca a ta sunt destul de rare pe la noi si, probabil, putini sunt cei cu sport tehnic pt. ele.
N-ai ce sa faci decat sa-i iei la rand, de pe net, pe toti cei care se ocupa de ECU, poate ai noroc.
Sau pe la reprezentanta. Nici nu stiu care-i reprezentanta care se ocupa de MG la noi sau daca exista.
0 voturi
A raspuns CHIRIAC_87 (2,450 puncte) acum 12 ani am vizitat si forumul de la mg/rover si ei detin un tester numit Testerul Model T4 Testbook trebuie sa iau legatura cu cineva de acolo ;care nu se mai gasesete deloc prin reprezentante
0 voturi
A raspuns voxy1 (5,710 puncte) acum 12 ani incearca aici poate e cineva care stie http://www.rover-mg.ro/
0 voturi
A raspuns CHIRIAC_87 (2,450 puncte) acum 12 ani am postat si acolo de pe site-ul lor am aflat de testerul Testerul Model T4 Testbook
0 voturi
A raspuns sergiu88 (8,770 puncte) acum 12 ani de unde esti tu? eu stiu pe cineva in constanta care te-ar putea ajuta
ma ajutat si pe mn cu o problema asemanatoare la un bmw
0 voturi
A raspuns CHIRIAC_87 (2,450 puncte) acum 12 ani sunt din CONSTANTA daca te referi la DIA am fost si la el atunci inca mergea masina si nu a dat nici o eroare
0 voturi
A raspuns sergiu88 (8,770 puncte) acum 12 ani nu stiu despre cine vorbesti eu nu sunt din constanta dar am pe cineva acolo care lucreaza impreuna cu un electronist daca vrei numarul id-ul meu este sergiumihai88 pe electronist il cheama marius
0 voturi
A raspuns workaholic_ro (19,270 puncte) acum 12 ani

editat de workaholic_ro acum 12 ani

Problema e prezentata destul de confuz, sau eu nu pricep nimic.
Ce legatura are pompa de benzina cu codatul cheii ? De cand nu merge ? De cand ai schimbat cheia sau ai schimbat cheia ca nu mai mergea etc...?
Ce pot sa-ti spun fara date suplimentare:
- presiunea din rampa de injectie este de 3.5 bar; odata atinsa, pompa nu mai are de ce sa mearga daca motorul nu e pornit; poti verifica prezenta presiunii de la valva de sub capacelul albastru, arata si functioneaza ca una de roata; e deasupra motorului, usor de gasit.
- KV6 nu se mai invarte DE LOC daca sunt probleme de imobilizator; cel putin asa e la 75/ZT, nu vad de ce ar lucra altfel la 45/ZS.
- alte posibile probleme: senzorul de la axul cu came defect; tubulatura de recirculare a gazelor de carter rupta (verifica "T"-urile din poliamida)
- codurile de eroare se citesc si se sterg cu un ELM327 si un laptop sau smartphone cu android; T4 e necesar doar pentru " subtilitati"; interfata se gaseste pe eBay pentru cativa dolarei, ambele variante, USB si bluetooth.
- ultima reprezentanta oficiala era automobile bavaria, da' nu m-as baza pe ei.
0 voturi
A raspuns CHIRIAC_87 (2,450 puncte) acum 12 ani masina a fost dusa la reprezentanta jaguar/land rover, cei de acolo au testerul t 4 testbook dar nu au program de rover/mg si in urma interogarii au dat ca diagnostic imobilizator defect

Comentarii:

A comentat workaholic_ro (19,270 puncte) acum 12 ani Esti in continuare confuz, n-am cum sa te ajut daca eu scriu compuneri si tu-mi raspunzi la sictir in doua randuri. Ma asteptam la un istoric, ce si cand nu a mers si ce a facut la fiecare faza.
In orice caz, KV6 de pe Freelander, 45, 75, ZS, ZT si ZTT  sunt absolut la fel. Toata gama, de la 150 la 190 CP. Cu mici diferente de soft, ax cu came si cursa a pistoanelor.
BTW, am un prieten care are un Grand Vitara din 2007, are lampa de "engine failure" permanent aprinsa, testerul raporteaza computer defect si motorul merge fara probleme. La reprezentanta i s-a spus ca trebuie sa-si comande un nou ECU, dar omu' n-are nici un bai cu capu' (cel putin nu asa grav), asa ca merge cu masina asa cum e. De vreun an si ceva.
0 voturi
A raspuns CHIRIAC_87 (2,450 puncte) acum 12 ani ce nu este clar, eu am descris simptomele pe care le are masina si unde a fost masina pentru o identificare a problemei
0 voturi
A raspuns workaholic_ro (19,270 puncte) acum 12 ani Ori nu stii ce-i aia un istoric, ori n-ai chef sa-ti ajuti amicul. In orice caz, recidivezi.