4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Electrice > Probleme debitmetru?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme debitmetru?

am mai pus o intrebare pe aici dar nu am primit un raspuns concret.. nici aici nu am pretentii la un raspuns 100% sigur .. ca nah fara o diagoneza.. cu tester nu prea se poate , dar am exact aceiasi problema ca aici http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/03/04/probleme-cu-maf-ul-la-vw-passat/

DOAR CA , acum la mine in sarcina nu sare de 2000 RPM si pana acolo NU are forta ... si daca ii scot mufa nu se tureaza pe liber mai mult de 2500-3000 RPM si in sarcina la fel.. tot nu sare de 2000 rpm , la fel de puturos pana acolo , oare sa fie tot debitmetrul? chiar daca nu imi merge mai puternic cu mufa scoasa ? multumesc

masina acum are pe ea Pierburg de mercedes.. si e cu cutie automata multitronic daca conteaza asta , a6 2.5 tdi v6 AFB 150 cp quattro
A intrebat catalynnn (2,050 puncte) acum 10 ani in categoria Electrice
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns catalynnn (2,050 puncte) acum 10 ani

editat de catalynnn acum 10 ani

in dimineata asta am plecat cu masina , 1-a 2-a la fel .. la 1800-2000 rpm , schimba , a 3-a a 4-a .. a trecut de 2000 , a schimbat la 2500 2800 rpm(dar tot fara putere) , deci nu cred sa fie cutia de vina.. , voi ce parere aveti?
(si pana acum tot la fel cred ca se intampla dar nu am iesit eu sa ii dau pana intr`a 4-a-a 5-a sa vad)
Valva n75 TREBUIE SA FIE CU CAPU ALB? ca eu am 2 cu capu negru , si cea in care intra furtunasu de la supapa vacumatica dupa turbo trebuie sa cu capu alb ???? , la mine e tot neagra
0 voturi
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 10 ani eu, inainte sa schimb debimetru sau alte piese pe masina, as face repede o diagnoza care sa-mi spuna exact in ce stare e masina si ce coduri de eroare si defecte are. Nu as umbla la ea dupa ureche (asa fac unii ,,mecanici'' care schimba piese dupa ureche si cand pleci de la ei masina merge mai rau cu toate ca jumate de masina e cu piese noi), mai ales ca electronica este foarte delicata la Audi.