4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Electrice > sal.ce se intampla de nu imi m...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Sal.ce se intampla de nu imi merge ESP?

SAL.am cumparat de ceva timp un golf 4 1.6 16v ,2001, si ma confrunt cu 2 probleme.

1.in momentul in care pun contactul nu imi apar in bord martorii ESP si CHECK.

am apasat eu pe butonul ala de ESP de langa avarii , am calcat-o mai tare sa patineze ,,nimic.nimic.nu reactioneaza in nici un fel iar pe bord nu apare nimic.

2.cred ca ceva imi fura curent.am cumparat baterie noua,am facut masuratori bateria e excelenta , alternatorul imi incarca bine,am casetofonul ei original,nu ramane nici un bec aprins.daca las peste noapte masina oprita de dimineata gasesc bateria moarta.am lasat-o odata 2 zile oprita si cand am pus cheia in contact nu se mai aprindea nimic in bord.care ar putea fi cauza??
A intrebat fane_fanel (770 puncte) acum 12 ani in categoria Electrice

5 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
In cel mai rau caz,martorii au fost dezactivati(au fost scoase ledurile care aprind martorii).
Pentru a testa daca esp functioneaza,mergi undeva pe drum cu pietris,si incearca o intoarcere cu frana de mana,ar trebui,chiar daca nu se aprinde nimic,sa intervina esp.
Check engine se poate verifica din tester pentru erori,aceeasi posibilitate sa fi avut probleme(motorul e campion la sondele lambda) si sa il fi scos.
2.Nimeni nu iti poate spune aici de ce si unde iti fura curent.Nu aveam de unde sa stim care fire sunt in neregula in masina,verifica pentru absolut orice modificare adusa la partea electrica,ceva trebuie sa fie.Cand scrii baterie excelenta,cati volti are cu motorul oprit?Cati volti iti incarca alternatorul cu si fara consumatori?
+2 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani ESP-ul nu opreste invartirea rotilor care trag de la invartirea excesiva. Asta o face ASR-ul !!!

 Daca ai tinut lung apasat pe butonul de ESP ..................... ASR-ul se dezactiveaza.

Daca ti apasat din scurt butonul, ON/OFF ESP. Lung apasat ASR ON/OFF.

Conectezi borna de - la baterie, intre borna de + a bateriei si cablaju de + pui o lampa.... ceva de de 12 volti cu bec de maxim 2 wati ``ca si alea de la martorii bordului``, becu se aprinde, acum scoti cate o siguranta si nu o mai pui la loc,pana se stinge lampa,daca nu se stinge desfaci firele de plus de la alternator, sa stins, ~diode arse~, cele 2 fire sa le tii unite, nu sa stins electromotoru ``fura curent``.

Salut
!
0 voturi
A raspuns fane_fanel (770 puncte) acum 12 ani sal.
pe un drum cu pietris am plecat tare,rotile au patinat de mama focului si nimic.
cat dsp baterie mi-a facut figuri la 2 zile dupa ce am montat o inchidere centralizata pe telecomanda Lucas.dar am fost la un mester electrician ,care mi-a scos siguranta de la inchiderea respectiva si tot imi fura curent..
pana sa montez acea inchidere nu am avut probleme

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Atunci e de la inchidere.A fost montata de amatori sau de cineva care stie?
Daca ai facut tu,verifica orice cablaj facut,daca ai fost la mesteri,vezi ca sunt si inteligenti care o leaga pe sigurantele mari(60 70 amperi) sau pe sigurante la intamplare,plus ca din ce ai scris ceva ramane activ si se pare ca si consuma destul de bine.
Mesterul respectiv care a scos siguranta era sigur ca pe aia e montata?
Inchiderea e cu actuatori sau vaccum?
0 voturi
A raspuns fane_fanel (770 puncte) acum 12 ani nu am ASR pe masina ,am decat ESP
0 voturi
A raspuns fane_fanel (770 puncte) acum 12 ani inchiderea e pe actuatori si mi-a fost pusa de un mester electrician.eu avem inchidere deja pe masina ,dar nu pe telecomanda..mesterul mi-a montat doar o unitate mica.
si din ce am vazut eu alimentarea a luat-o de undeva de prin firele de la usa din stanga-fata.iar unitatea asta avea ea o siguranta din fabrica ,si pe asta a scos-o mesterul si tot fura curent.
nu a legat unitatea asta la vreo siguranta ci direct de la un fir

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Eu am impresia ca actuatorul din portiera de la sofer e mereu alimentat,deoarece daca tu vrei sa deschizi din cheie rectioneaza toate 4 incuietorile.
Din ce a desfacut electricianul,sigur a pus tot la loc si unde trebuie?
Poti verifica cu lampa asa cum a zis colegul liquid.