4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > filtru particule infundat

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Filtru particule infundat

salutare, a venit unchimiu azi cu un mitsubishi grandis 2.0 DI-D(NU E CEL TDI), din 2008, 102k km, si cu o zi inainte sa plece cu el din wiena i s-a infundat filtrul de particule, a apucat  de a pus-o pe tester si asta i-a dat ca ar fi problema, ii apare in bord martorul acela cu robinetul galben si merge foarte prost, nu trece de 3000 rpm si abia ajunge la 110 km/h. Intrebarea mea este, se poate face ceva provizoriu pana sa se duca inapoi in austria cu ea? am vazut ca la unele se regenereaza prin turatie, altele din soft, la asta cum este? sau se poate spala?, astept raspuns cat mai repede
A intrebat Robert-323 (62,980 puncte) acum 13 ani in categoria Probleme tehnice

4 Raspunsuri

+3 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 13 ani Blocarea filtrului denota o malfunctie motor, una dintre ele fiind EGR defect.
In primul rand se cere o diagnoza si eventual o regenerare fortata cu comanda din tester.

Comentarii:

A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 13 ani i-a facut diagnoza si asta e problema, dpf infundat...
+3 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 13 ani

editat de turbojack acum 13 ani

Un filtru din 2008 nu necesita inlocuire.
Este normal sa se vada infundat la diagnoza , dar cauza a stiut careva sa o zica?
Se poate spala , dar rezolva problema doar pe moment.

Comentarii:

A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 13 ani iti spun eu care e cauza, a luat-o de la un tatae care in wiena mergea foarte incet, nu schimba peste 2000 rpm ca de, avea masina noua si nu o forta, mentalitate de... si asta e
+1 vot
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 13 ani Se curata EGR si tubulatura eferenta, apoi se face regenerare din tester de 2-3 ori.
–1 vot
A raspuns SERVICII-PROFESIONALE (120 puncte) acum 12 ani ANULARE / DEZACTIVARE FILTRU DE PARTICULE  DPF - FAP  Pt. orice MARCA si MODEL AUTO !  ANULARE DEFINITIVA !!! ATENTIE !  Telefon: 0758.90.90.58

SUPER OFERTA !  ANULARE / DEZACTIVARE FILTRU DE PARTICULE (DPF-FAP) DIN CALCULATORUL DE MOTOR CU DOAR 250 EURO !!! Oferta valbila pentru orice marca si model auto.  OFERTA LIMITATA !!!   Tel: 0758.90.90.58

Va oferim posibilitatea anularii filtrului de particule DPF/FAP (DPF OFF) la motorizarile turbodiesel ce prezinta aceste dispozitive.
 Filtrele de particule infundate, neregenerabile creeaza probleme mari la motoarele diesel echipate cu asftel de dispozitive, ca de exemplu: – pierdere de putere prin post injectie – distrugerea motorului prin rulaj frecvent avand postinjectie – erori pe bord, becuri aprinse – fum negru – distrugerea turbinei , etc – bani si timp pierdut. Anularea filtrului de particule se face la nivelul softului de gestionare a injectiei electronice. Nu intervenim in nici un fel prin modificari fizice sau mecanice ale acestor componente. SUPER PRET ! 50% REDUCERE ! Telefon: 0758.90.90.58

ANULARE / DEZACTIVARE FILTRU DE PARTICULE  DPF - FAP  Pt. orice MARCA si MODEL AUTO !  ANULARE DEFINITIVA !!! ATENTIE !  Telefon: 0758.90.90.58

Imagini atasate