4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > intrerupere motor e36 2.0 nonv...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Intrerupere motor e36 2.0 nonvanos

cand plec cu masina tare imi cam da in nas, nu trage la cerintele lui motorul,are o mika intrerupere cand urca in turati ,adika mai explicit : plec tare cu masina si nu se duce grav cum ar trebui sa urce in ture are o mika intrerupere dupa care se duce tare iar umik intrerupe , i-am scos mufa de la debimetru si cam tot lafel imi face am crezut ca e de la debimetru???!!! mi-a spus cineva ca este de la aprindere buji,fise bobina ceva daia are intreruperile alea si nu ma lasa motoru sa traga grav il intrerupe.  stie cineva din ce am spus??cineva mai priceput la bmw
A intrebat davidmafiotu (160 puncte) acum 13 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns acsel (700 puncte) acum 13 ani trebuie sa desfaci capacul la motor de plastic si sa verifici bobinele si bujiile separat...la bibine pt sparturi in garnitura de cauciuc...si la buji daca mai au electrod sau ulei in lacasul de bobina
+1 vot
A raspuns gyo.the.greatest (1,900 puncte) acum 13 ani imi vine sa nici nu raspund...o fac de dragul 4tun
daca scoti mufa de la debitmetru si face la fel, ti.ai raspuns singur la intrebare
nu trebuie sa fie un mecanic de bmw, motoarele merg toate pe acelasi principiu, MAS MAC
poate fi din fise, chiar daca metoda clasica iti arata o scanteie la bujie, fisa poate sa fie dusa...si atunci sa nu dea intensitatea necesara de curent, si sa nu faca aprinderea...
debitmetrele se comporta diferit atunci cand se strica, insa, de obicei se simte o schimbare atunci cand debitmetru este decuplat
cilindrii care nu functioneaza, in caz ca nu functioneaza , vor avea bujiile ude, sau murdare...asta daca e din aprindere
daca e din alimentare, incepi cu debitmetru, clapeta de acceleratie si te duci pana la injectoare...