4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > M-i se aprinde martorul STOP.....

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

M-i se aprinde martorul STOP....am un peugeot 406 2.1 TD

M-i se aprinde martorul STOP....am un peugeot 406 2.1 TD

precizez ca nu se aprinde mereu....si uleiul in ea este schimbat are doar 300 km
A intrebat CLO2DCB (6,530 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Uleiul este la nivel?Filtrele au fost schimbate si ele?
Necesita o diagnoza.

Comentarii:

A comentat CLO2DCB (6,530 puncte) acum 12 ani ULEIUL ESTE LA NIVEL..INSA FILTRELE NU SUNT SCHIMBATE...DOAR CURATATE
+1 vot
A raspuns Ionutz_mnu (20,600 puncte) acum 12 ani salut. eu ma gandesc sa nu faca masa pe undeva.(mai ales cand se tot aprinde si se stinge neregulat)
daca nu dute la un service.
numai bine.
–1 vot
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Inca o chestie.S-a respectat indicativul uleiului?
+2 voturi
A raspuns sorincel (1,480 puncte) acum 12 ani posibil si de la antigel sa nu fie la minim in vasul de expansiune iar cititorul din vas sa iti indice ca nu mai antigel  cand iei o groapa sau vreo denivelare

Comentarii:

A comentat CLO2DCB (6,530 puncte) acum 12 ani cand nu e la nivel antigelul se aprinde un alt martor...

am respectat tipul uleiului...15w40
A comentat sorincel (1,480 puncte) acum 12 ani asa de tare te zgarcesti sa iti faci revizia si sa nu schimbi filtrele ci doar sa le cureti ,stau si ma gandesc ca e masina ta  si banuiesc ca nu e de schimb ,dar iesi mai mult in pierdere ,parerea mea e ca daca faci revizie la masina schimbi ulei, toate filtrele ulei,combustibil, polen si nu in ultimul rand cel de aer  (si motorul trebuie sa respire aer curat) asa ca eu cred ca o sa pierzi mai mult facand revizie fara aceste lucruri