4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Martori de bord > Am o problema cu un martor de ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Am o problema cu un martor de bord, ma poate ajuta cineva?

Salut !

Am un ford focus 1.6 diesel 2006 si o problema cu un martor de bord.

De 2 zile mi s-a aprins in bord un bec rosu asemanator cu cel de la frana de mana(becul cu numarul 3 din poza de mai jos).

Cand pornesc motorul becul ala ramane aprins, iar cand ma pun in miscare, motorul pare sa fie "mort", nu mai trage deloc, nu se tureaza cum se tura inainte de a se fi aprins.Daca opresc motorul si il pornesc iarasi becul dispare, si masina functioneaza normal, dar desigur, asta pana il opresc, iar cand pornesc, iarasi se apinde.

Am bagat masina pe tester(nu la reprezentanta) si nu ii poate da de cap.

A intalnit cineva asa ceva vreodata? Help me ;)

Imagini atasate

A intrebat budaistefanel (160 puncte) acum 10 ani in categoria Martori de bord
Distribuie pe Facebook

Cel mai bun raspuns:

+3 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 10 ani Mi-au trecut zeci prin mana cu acest defect: malfunctie DPF  . Rezolvarea este anulare sau inlocuire DPF.
Pe tester se verifica presiunea diferentiala DPF. La relanti trebuie sa fie apropiata de zero.

Comentarii:

A comentat budaistefanel (160 puncte) acum 10 ani Multumesc foarte mult. O zi buna iti urez ;)

Alte raspunsuri: (1)

0 voturi
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 10 ani Sustin cele spuse de turbojack. se curata foarte toata aspiratia (colector, senzori, EGR, si se incearca regenerarea inainte de anulare sau inlocuire) Daca regenerarea este fara succes, DPF-ul se poate si anula (avand in vedere ca unul nou costa peste 1200 ron).

Comentarii:

A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 10 ani Daca are peste 150k km la bord, nu mai ai ce regenera.
Costul inlocuirii este de circa 5000 lei , a-l anularii 200-250 euro.