4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Martori de bord > Cum sa sterg martorii din bord...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

–6 voturi

Cum sa sterg martorii din bord?

Salut colegii, îmi puteti spune cum pot șterge martorii din bord? Mai precis martoru bloc motor! Am auzit ca dai bordul jos și pui o bulină pe firu a cărui bec se aprinde! Știe cineva? Va mulțumesc!

Imagini atasate

A intrebat sofer2014 (790 puncte) acum 8 ani in categoria Martori de bord
Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns ionut2412 (420 puncte) acum 8 ani din cate stiu eu becurile din bord nu vin conectate prin fir ci vin pe placa de baza a bordului cel putin asa e la masina mea (golf 3)

Comentarii:

A comentat sofer2014 (790 puncte) acum 8 ani Un mecanic a zis ca îmi da bordu jos și pune o bulină ceva...nush unde și nu se mai aprinde...
+1 vot
A raspuns ionut2412 (420 puncte) acum 8 ani cred ca le poti sterge din tester daca este o eroare

Cel mai bun raspuns:

+5 voturi
A raspuns Lavinius75 (12,170 puncte) acum 8 ani Din tester in primul rand,dar daca nu ai probleme mari si este doar o eroare care nu deranjeaza de ce ai vrea sa dai bordul jos?Bulina nu am auzit pana acum dar mai bine anulezi becul direct.:)).Acum serios,ori vrei sa vinzi masina si sa nu ai martori aprinsi ori nu prea te intereseaza.Vezi de ce s-au aprins martorii aia prima oara ca nu sunt in regula.

Alte raspunsuri: (4)

+8 voturi
A raspuns untergraben (11,800 puncte) acum 8 ani

editat de untergraben acum 8 ani

Ce arzoi cacanar....remediaza problema si dupa vinde masina,sau vinde-i-o omului si zi-i ce are de reparat la ea .Numai la tepe va sta gandul,de aia merg lucrurile ca unse in tara asta.
–7 voturi
A raspuns sofer2014 (790 puncte) acum 8 ani Hey Untergraben! Da vreau să vând mașina și am zis să mai sting din lumini! Dacă găsesc unu ca tine... Io bag pe gât! :-)) o și mai bag odată pe tester și dacă o fi scump de făcut... Îi sting eu lumină! Apropo, dacă o să merg la mecanic și o să îmi stingă luminițele...o să revin cu informații! Poate ti-o fi de ajutor vreodată! :-)) Baftă

Imagini atasate

Comentarii:

A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 8 ani Poate iti baga si tie cineva pe gat o chestie asemanatoare si ne mai revedem pe aici :))
edit: Renunti la touran pt. kia rio? aia treaba ....
A comentat untergraben (11,800 puncte) acum 8 ani Bravo,esti baiat.Din pacate pentru tine,eu si multi altii avem si alte metode de a verifica o masina in afara de a ne uita in bord dupa luminite :)
Sper sa te bucuri de banii luati pe masina cum se va bucura si cel care o cumpara de la tine.
0 voturi
A raspuns boffTy (25,380 puncte) acum 8 ani Salut!

Soferule, care esti tu sofer! Martorii se aprind cand pui contactul tocmai sa-i vezi ca ii ai si ca isi fac treaba! Asa ca iti trebuie un minim de atentie sa vezi daca becul e masluit (spart, acoperit, anulat, etc.) Sa nu mai zicem de un test profi...
Mai bine alegi varianta cinstita, vei avea mult mai mult de castigat.

Spor la tepuit!
0 voturi
A raspuns comaflorin (140 puncte) acum 7 ani Cea mai simpla lucrare posibila care dureaza maxim o ora in functie de complexitatea masinii. Desfaci ceasurile cu indicatoarele, cu un pistol de lipit, desfaci lipiturile de la martori problema si pui un led cat de mic, consumator mic. Tragi fir de la un led de pe bord care se aprinde odata cu contactul la cele care au fost dezlipite si anulate.inchizi bordul si ai terminat treaba. Sunt borduri cu ceasuri capsulate, trebuiesc lipite la final caci apoi se aud greierasi.
E bine sa ii spui clientului ca a avut martorul aprins pentru ca ... dar sa rezolvat prin schimbare de etc. si eroarea a disparut.
Au fost zeci de masini la service pentru verificare la reprezentanta, pana si acolo mecanici spuneau ca da, apar niste erori, cel mai sigur ca a fost remediata reparatia iar eroarea a disparut de la sine iar proprietarul nu a mai fost sa o bage pe tester sa ii stearga eroarea si din calculator. Multi le sterg si nu mai verifica inca odata sau le vad ca apar dar nu vor sa se puna singuri in dificultate nestiind nici ei cauza. Au fost masini cu motoare aproape de 1 milion km, bordul arata ca pomul de craciun, niste mizerii polisate, vandute cu 150.000 in bord.  Masini luate din germania cu 1500 euro, mai puneai 50 - 100 lei max, tub polish 17 lei,  100 lei baiatului care desface ceasurile, ii face un polish rapid si ii da cu jetul de apa peste tot in interior, lasat o zi si o noapte sa se usuce si intr o saptamana are alt proprietar. Profit cel putin dublu. Daca a ti sti voi cate se fac...si la km si la uzura masini si motoarele care curg... masina e terminata si la reprezentanta spune ca e impecabila ;-) romanul cum e disperat cumpara si masini care se strica in proba daca mai lasi 50euro :-))