Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Martor de bord (check engine) aprins si masina nu mai accelereaza?

Buna ziua. Detin un opel corsa b cu motor de 1.0 (973) din 98'. De ceva timp intampin urmatoarea problema. Sporadic mi se aprinde in bord martorul check engine IN MERS, iar in acel moment masina nu mai trage, ca si cand mi-ar taia gazul, daca las pedala de 2-3 ori, adica o las, o apas, o las, o apas, se stinge si isi revine.

De cand am aceasta problema am observat ca se intampla acest lucru de obicei cand sunt cu pedala calcata mai tare (in blana), totodata daca o calc progresiv si "incet", masina ajunge si la 140km/h.

Legat de aceasta problema mai intampin una. Dimineata (si nu numai), cand motorul e rece, cred eu. Bag cheia in contat, pornesc masina, o ia din prima, apoi incepe sa se subtureze ca si cand s-ar inneca, ca si cand n-ar iesi gazele pe esapament, dar totusi acestea ies. Daca incep si o turez putin, sunt 2 etape, prima in care in loc sa se tureze se subtureaza si mai tare si aproape moare motorul, daca nu chiar moare cateodata, a 2-a in care incepe sa se tureze normal iar atunci pot pleca de pe loc. Treaba asta tine vreo 2 minute. Daca as incerca sa plec de pe loc exact dupa ce am pornit motorul, masina s-ar frana in mers, in 1 sau in a 2-a pana la pragul la care daca n-as scoate-o pe liber ar muri motorul. Ca sa fiu si mai explicit, merge "in hopuri" ca si cand nu primeste gaz sau nu poate elimina gazele.

Am fost cu ea in service, am pus-o pe tester, nu mai stiu codul erorii dar stiu ca era ceva cu sonda de o2, adica sonta lambda. Am schimbat-o, problema a ramas. Mi s-a schimbat si EGR (cu toate ca nu stiu ce poate insemna asta la o benzina) stiam ca doar diesel-ul are asa ceva, problema a persistat. Am pus-o in 5 service-uri diferite pe 5 testere si nu stiu ce sa-i faca.

Din cate am citit ar putea fi carburatorul. Voi ce parere aveti? Ce sa-i mai fac?

Multumesc anticipat,

Mihai.
A intrebat costea.mihai94 (120 puncte) acum 2 ani in categoria Martori de bord
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns Levi92 (620 puncte) acum 2 ani S ar putea sa fie senzorul de relanti....
0 voturi
A raspuns marinusmarinus85 (140 puncte) acum 2 ani motorasul pas cu pas.am intampinat aceeasi problema.