Martorii EPC si Check Engine aprinsi+pierderi de putere, de la ce?
Buna seara, masina este un audi 2.0 tfsi din 2008, 74 000 km. Am vrut sa plec putin mai tare de la un semafor si dintr-o data masina a ramas fara putere si s-au aprins in bord mai intai martorul EPC apoi check engine. Am oprit motorul, l-am repornit, am incercat sa decuplez si bateria 20 min, degeaba, tot raman martorii aprinsi. Si pe langa asta puterea este foarte mult redusa si nici nu prea mai urca in ture, probabil este in limp mode, safe mode, cv de genu. Care poate fi cauza?
Am tot cautat pe net si am gasit posibilele probleme: clapeta de acceleratie infundata, senzorul de acceleratie, sonda lambda.
Am un bec ars pe pozitia din spate dreapta (nu cred ca are vreo legatura).
LE: cand am accelerat-o aveam putin sub un sfert de rezervor (mai avea vreo 50 de km pana sa intre pe rosu)
Multumesc
A intrebat
Lancer1
(960 puncte)
acum 9 ani in categoria Martori de bord