Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Motor Incins

Ma confrunt cu urmatoarea problema la un Daewoo Cielo, Gle, 1996, Motor 1.5 :
Motorul se incinge rau...mentionez ca a fost schimbata chiuloasa motorului + termostat .

Ce am verificat :

-- ventilatorul de pe radiator porneste ( insa turatia pare prea mica )
-- aerisire facuta manual ( desi stiu ca la cielo se face automat )

-- furtunele ce leaga radiatorul sunt moi ( asta ca sa exclud faptul ca
termostatul nu functioneaza ??? sau vorbesc eu prostii ? )
-- indicatorul din bord nu ridica decat pana la jumatate desi si inainte de a
schimba garnitura de chiuloasa mai sus de jumate nu ridica.(desi apa imi fierbea in motor )

-- radiatorul masinii e cald pe toata suprafata
-- robinetul din dreapta jos de pe radiator ( partea pasagerului ) daca il desfac curge apa fara probleme

In schimb caldura in masina nu baga ???

Sa fie doar caloriferul de caldura infundat sau instalatia ? daca ar fi sa dau jos caloriferul si sa-l curat ar remedia problema ?
Racirea la Cielo se face prin radiatorul de caldura ? (stiu ca la alte masini gen Dacie nu are treaba si totusi ) ?

* Pentru cei care ma vor intreba de unde stiu ca motorul e incins .. cand deschid capota nu ma pot apropia de chiuloasa motorului, arde ... iar dupa primii km nici motorul nu mai are puterea care o avea )
A intrebat shyvvva (170 puncte) acum 13 ani in categoria Probleme tehnice

1 Raspuns

+1 vot
A raspuns nat04u (22,630 puncte) acum 13 ani Salut.Am patit la o toyota aceeasi problema...in cazul meu nu am schimbat chiuloasa...am schimbat doar termostatul....si imi fierbea motorul...temperatura motorului indica la jumatate...Am crezut ca termostatul nou e defect am fost si l-am schimbat.l-am montat si pe acela schimbat....si tot fierbea...caldura in masina nu mai aveam deloc..Pana la urma am desfacut unul din furtunele de retur care iese din radiatorul de caldura al masinii...si surpriza nu iesea apa din el decat in turarii mari ale motorului...ca sa concluzionez.Pompa de apa era obosita si a trebuit schimbata...termostatul vechi era blocat pe deschis si asta ajuta motorul sa fie rece si sa nu se incalzeasca .Schimband cu alt termostat bun..motorul a inceput sa fiarba!! Nu bag mana in foc ca asa este si la tine...dar merita incercat sa vezi daca pompa baga presiune cat de cat atunci cand motorul sta la relanti...Poti incerca scotand unul dintre furtunele de retur de la radiatorul de caldura...sau alt furtun de retur dintr-un punct mai indepartat de motor!!! Daca nu ai bani de pompa noua...incearca sa schimbi termostatul nou cu cel vechi si vezi simtomele...ia totul prin eliminare...Iti doresc succes!!