4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > AJUTOR !!!probleme ford mondeo...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

AJUTOR !!!probleme ford mondeo mk3,debimetrul????????????

salut din nou colegii,,,am din nou o problema cu ford mondeo tdci, 2.0 zetec s 2004,saptamana trecuta nu se mai accelera si era dus senzorul (MAP),si lucrand pe akolo a scos debitmetrul si masina sa oprit,a zis k functioneaza corect ca se opreste masina knd scoate mufa,,si azi din greseala am scos mufa si motorul tot functiona nu se mai oprea k inainte,si am pus testerul si nu imi arata eroare,am schimbat debitmetrul k altul de la un prieten si mi se aprindea in bord martorul (galben)ca un robinet,dar tot asa facea si cu al lui debitmetru,si akuma l-am pus inapoi pe al meu si nu mai da eroare,,,CA SIMTOME MASINA SE ACCELEREAZA MAI GREU CA INAINTE,SI MAI ANALIZAND PE AKOLO AM OBSERVAT K NU ARE CATALIZATOR(E SCOS SI INLOCUIT CU DECAT) SI AM CURATAT EGR-UL SI ESTE BLOCAT PE POZITIA INCHIS,,DESI MASINA AR TREBUII SA TRAGA MAI BN TRAGE MAI RAU CA INAINTE SA FIE DEBITMETRUL???AJUTOR VA ROG
A intrebat vasy90 (4,240 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

9 Raspunsuri

–1 vot
A raspuns stefan_cristi23 (290 puncte) acum 11 ani Este sonda landa am patit si eu asa

Comentarii:

A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 11 ani la benzina da, dar la diesel nu exista sonda lambda.
A comentat dumitrumarinroberto (100 puncte) acum 6 ani Salutare!!Am un mondeo tdci 2.0 l mk3 2006 130 de cai!! Bujii noi,injectoare ok,egr curatat,turbo actuator(denumire in engleza sunt in anglia si in romana nu cunosc denumirea)Probleme:Scoate fum alb ff mult la rece si,uneori cand o accelerez se aprinde becul in bord cel ca o sarma ondulata,licare,si ii taie din puterea la turbo,deci da in nas,si trage f greu,de vreo 3 zile in mets nici n a vrut sa mai traga,trebuie sa opresc si repornesc motorul.Mecanicul,daca l pot numi asa,nu stie exact buba
+1 vot
A raspuns stefanST (19,540 puncte) acum 11 ani Daca ar fi debitmetru
-ar trebui sa ai un consum foarte mare (ex am consumat in 300 de km 60 de litri de motorina)
- masina accelereaza greu de tot in sensu ca prinzi 130-140 undeva la pastele cailor
-cu mufa scoasa, masina ar trebui sa mearga semnificativ mai bine decat cu ea conectata la debitmetru.
- debitmetru defect il da la diagnoza
-aprinde lampa cu avertizare motor in bord
Cati cai are motorul tau ?
0 voturi
A raspuns vasy90 (4,240 puncte) acum 11 ani este varianta k 130 cp,

Comentarii:

A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 11 ani Sa zicem ca tot motorul functioneaza in parametri corespunzatori (pompa-injectoare-turbo) ai zis ca ai schimbat senzor map, debitmetru daca functioneaza corect mai raman de verificat furtunele de vacuum, pompa de vacuum(sa functioneze in parametri) furtunele de dupa turbina, si turbina sa nu aiba depuneri, geometria sa nu fie blocata.
Acum ma gandesc, daca ai zis ca masina nu mai are catalizator si are decat, sa nu fie vreo chinezarie si nu faca suficienta contrapresiune pe evacuare, daca tot ai impresia ca ai probleme cu debitmetru fa in felul urmator:
Fa o diagnoza cu debitmetru tau si noteaza valorile date, apoi muta debitmetru pe motorul tovarasului tau si repeta diagnoza, vezi daca va corespund datele.
Daca apar diferente mari posibil sa ai probleme cu turbina.
0 voturi
A raspuns vasy90 (4,240 puncte) acum 11 ani am verificat turbo baga presiune si functioneaza ok,,,,cum ar trebuii sa functioneze debitmetrul??daca scot mufa trebuie sa se opreasca motorul sau nu??pt k,,knd pun alt debitmetru imi arta eroare si intra in limp mode,nu se accelereaza,cu asta se accelereaza doar k pana intra turbo se accelereaza f greu,,ieri am testat akuma abea daca ajung la 200 km pana akuma mergea la 230 relax,,se poate sa fie sonda lamba cum zice un coleg mai sus??da nu imi apar erori pe tester

Comentarii:

A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 11 ani Daca debitmetru e bun si ii scoti mufa se aprinde lampa cu avertizare motor si intra in limp mode, dar de oprit nu se opreste.
Problema ta nu pare sa fie din debitmetru daca zici ca ajungi la 200, cat despre sonda lambda dieselul nu are asa ceva.
0 voturi
A raspuns vasy90 (4,240 puncte) acum 11 ani ok am inteles asta,,dar inainte cnd scoteam mufa de la debitmetru se oprea motorul,acuma daca o scot nu se intimpla nimic nici nu se aprinde nimic in bord,dar am pus altul si cu mufa pusa se aprindea becul ala in bord,,si faza e ca,,cateodata daca il accelerez brusc te baga in scaun(in treapa 3) si cateodata nu se intampla nimic se accelereaza  dar nu se simte puterea,eu nu stiu ce sa mai verific,am verificat cam tot..ce sa ma verific|???ce ar putea fi???

Comentarii:

A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 11 ani ai umblat  la furtunasele de vacuum cumva ? ai modelul cu o electrovalva sau 2 ?
0 voturi
A raspuns vasy90 (4,240 puncte) acum 11 ani da am umblat ,,dar le-am pus inapoi,si este un furtun mic pe filtru de aer inainte era scos si akuma am bagat furtunul ala mic inapoi,,si mai este acela care merge la egr,dar oricum egr-ul nu functioneaza,,dc se accelereaza mai greu asta e pb,si nu inteleg dc,erori nu am,k toata ziua o pun pe tester,si akuma mi-a si crescut consumul de la 5 la 6 si ceva,

Cel mai bun raspuns:

–1 vot
A raspuns vasy90 (4,240 puncte) acum 11 ani e cu 2 electrovalve,,si akuma sa uitat cineva la turbo si a zis k e de porsche

Comentarii:

A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 11 ani

editat de stefanST acum 11 ani

ia fi atent, ai 2 electrovalve una pentru EGR(cum te uiti la motor cea din stanga) si una pentru turbo(cea din dreapta).
La electrovalva pentru turbo vin 3 furtune unu mai gros (care se prinde in spatele filtrului de aer) si 2 mai mici identice in diametru', incearca sa le inversezi intre ele pe alea mici, in mod normal ar trebui sa ai linia continua de vacuum pe ultima gaura de jos din repartitorul ala de cauciuc.
L.E vezi sa fie bagat bine si furtunul in rezervorul de vacuum de sub filtru de aer, si T-ul de cauciuc care conecteaza furtunasele intre ele sa nu fie carpat.

Alte raspunsuri: (2)

0 voturi
A raspuns vasy90 (4,240 puncte) acum 11 ani si daca le inversez ce ar trebuii sa se intample??am verificat si alea nu mi sau parut a fi crapate,dar cine stie,,alte posibilitati ca defect ce ar mai fi???deci chiar imi vine sa ii dau foc cateodata,,am avut audi inainte si cu ala aveam pb dar,doar k bucsaraile si telescoape,in rest nimik si era din 97 si asta numa pb imi face,,nu stiu ce sa mai fac cu ea

Comentarii:

A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 11 ani daca ai umblat la ele si le-ai inversat din greseala masina ba trage ba nu trage se accelereaza mai greu, cateodata da fum, de aia ti-am zis sa le inversezi(adica sa le pui cum trebuie in repartitorul ala de cauciuc de pe electrovalve)
Momentan nu imi mai vine nimic in minte despre problema ta, ai zis ca ai facut injectoare, schimbat senzor map, furtune ok, turbo ok, depinde si ce fel de tester ai, sunt unele care nu arata toate erorile.
0 voturi
A raspuns Allfaq (140 puncte) acum 9 ani Salut! Ai rezolvat pana la urama aceasta problema ?
M-am lovit de ea tin sa specific ca am un ford mondeo mk3 FMBA 2003