4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > AJUTOR!!!!!!!URGENT!!!CARE MA ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

AJUTOR!!!!!!!URGENT!!!CARE MA POATE AJUTA?

SALUT!AM UN 320 D 2002 136 HP.MASINA MERGE PERFECT, TRAGE DE RUPE,PORNESTE LA SFERT,NU BATE MOTORUL.

TOTUL BINE SI FRUMOS PANA AZI!   MA INTORCEAM AKSA IAR IN ULTIMII 30 METRI MI S-A OPRIT MOTORUL(AM MERS PE REZERVA CAM 80-90 KM)CRED CA AM RAMAS FARA MOTORINA INAINTE SA AJUNG AKSA.

AM PUS 20 LITRI MOTORINA...SI I-AM DAT CHEIE....DEGEABA...INVARTE DE RUPE DA NU VREA SA O IA......AM DESFACUT FILTRUL DE MOTORINA SI E PLIN!

IN BORD NU S-A APRINS NICI UN MARTOR...E TOTUL OK.

CE SA AIBA?IN 5 ZILE PLEC SPRE ROMANIA.......LOCUIESC IN ITALIA

STIMA
A intrebat bmw-e46-136 (6,910 puncte) acum 12 ani in categoria Motor

4 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
Din ce ai spus tu nu pare sa fie mare problema,tot ce trebuie sa faci e sa faci o aerisire de instalatie cum s-ar spune.
Degeaba ii dai la automat,o sa invarta pana strici electromotorul.
Deci,du-te si ia inca 20 de litri de motorina,apoi cauta un spatiu cam de 50 de metri,preferabil drept.
1.Pune pe cineva sa impinga masina,intai incearca sa pornesti in a-2-a.
2.Apoi incearca in 3,dar da si putin la automat.
3.Impinge masina pana isi ia putina viteza,incearca in treapta 4 si elibereaza ambreiajul brusc.Daca nu porneste din prima,da de cateva ori la automat si incearca iar.
PS.1.Stiu ca pare o metoda de pornit Roman diesel,dar chiar merge si am folosit-o in toate cazurile de combustibil ajuns pe rosu sau motor oprit din lipsa de gaz.
2.Nu mai merge cu diesel pana ramai cu gazul pe rosu,asa tragi toate mizeriile din rezervor si apoi incepi cu 30 de mecanici,filtre si pompe de schimbat,furtune etc.
+1 vot
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 12 ani aeriseste instalatia de alimentare !
+1 vot
A raspuns bmw-e46-136 (6,910 puncte) acum 12 ani ms pt raspuns!m-am documentat pe net...pe un forum bmw....si am aflat cum se face amorsarea la 320 136hp.
odata ramas fara motorina....se alimenteaza,se verifica pompa din rezervor sa bage motorina in filtru,se pune contactul de 5-6 ori iar a 6-a oara se lasa pt 4-5 minute...apoi se da la automat(e nevoie de o baterie buna)un timp mai indelungat(20-30 sec)pana porneste!
azi dimneata la ora 7:30...am facut asa si a pornit!
bafta
PS:NU MERGETI FARA MOTORINA,BENZINA...ETC

Comentarii:

A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani Modelul tau nu e common rail e cu injectie directa,adica ai pompa de injectie mecanica.
Poti sa pui tu contactul de cate ori vrei si sa il lasi cat vrei pt. ca nu se va intampla nimic.
Toate astea daca intr-adevar ai e46 320 de 136cp model non facelift.
Trebuie sa slabesti conducta de pe primul injector,cineva sa dea la automat.....in cateva secunde v a porni,dupa care strangi la loc.
Bafta!
A comentat bmw-e46-136 (6,910 puncte) acum 12 ani am bmw 320d facelift tip motor 20 4d 1  1951 cm/100 kw an 2002.aseara dupa ce am ramas fara motorina(in fata casei)am alimentat(avand o canistra aksa in caz de urgenta 20l)si i-am dat la automat pana m-am plictisit.......si nu a pornit!
Am dat fuga la net si am gasit pe forum bmw rezolvarea(cea scrisa mai sus in comentariu).dimineata la 7:30 am facut exact ce am mentionat mai sus si a pornit.
ps:aseara am dat la automat sa moara bateria(80 A noua) si nu a pornit.
A comentat kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 12 ani sa mergi mai turat vreo 5-10km ca sa se piarda bulele care au mai ramas
A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani Masina ta este cu pompa de injectie(dupa codul motor specificat de tine) mecanica nu cu pompa de inalta presiune.
Daca nu ma crezi da jos capacul de pe motor si ai sa vezi pompa de injectie.
Deci cum ti am scris mai sus trebe aerisit la injector si v a porni masina.
Degeaba pui contactul de n spe mii de ori ca nu se aeriseste doar omori bateria.
Sunt doua tipuri de motoare 2.0D pe e46.unul de 136 cp ca al tau si unul de 150.
Diferenta majora intre ele este,ca cel de 136 cp e cu pompa de injectie mecanica si injectie directa(cazul tau) iar cel de 150cp e common rail si are pompa de inalta presiune electrica,la care intr adevar daca ramai fara motorina procedezi cum ai scris tu.
A comentat bmw-e46-136 (6,910 puncte) acum 12 ani tu ai dreptate!!!!!!stiu ca am pompa mecanica de inalta presiune la masina.......DA EU DUPA CE AM RAMAS FARA MOTORINA....AM FACUT CUM AM ZIS MAI SUS SI MI-A PORNIT MASINA....FARA S DESFAC INJECTORUL.
IERI AM FACUT UN DRUM DE 200 KM PE AUTOSTRADA CU 5 PERSOANE IN MASINA(PESTE 70 KG/PERSOANA)SI MERGE CA INAINTE,TRAGE BINE SE COMPORTA NORMAL.BAFTA
A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani Bine ca s a rezolvat asa!
A comentat bmw-e46-136 (6,910 puncte) acum 12 ani ASA AM ZIS SI EU......STIMA
0 voturi
A raspuns roatac (140 puncte) acum 8 ani CAND DAI CHEIE SE AUDE CEVA UN BAZAIT? DACA NU E POMBA DE MOTORINA DE BAI