4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > am 1 audi a6 din 1998 diesel 2...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Am 1 audi a6 din 1998 diesel 2500 si am 1 problema,de 2 zile masina n se mai accelereaza,o calc brusc si nimic turatia?

am audi a6 din 1998,motor diesel 2500 si de 2 zile am o problema cu ea ,masina n se mai tureaza mai mult de 2200 turatii si cand calc brusc acceleratia nu se intampla nimic,masina nu se tureaza deloc in unele cazuri,turatia ramane aceeasi si masina parca se ineaca,va rog datimi niste raspunsuri pentru ca sunt disperat,am fost la service,am puso pe tester si nimic,n stiu ce sa mai fac..........a,am uitat sa va spun ca motorul sia schimbat sunetul,efectiv n se mai aude ca inainte ,e mai zgomotos si are 1 sunet diferit.va multumesc
A intrebat distrusu (740 puncte) acum 11 ani in categoria Motor

editat de distrusu acum 11 ani

Distribuie pe Facebook

Comentarii:

A comentat interlopu1 (140 puncte) acum 9 ani Prietene:SOLUTIA SIGURA,trebuie sa gasesti pe cva care sa_ti reprogrameze calculator masini

14 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 11 ani E terminata pompa mai mult ca sigur. O problema des intalnita la motoarele astea. Ai verificat distributia? Se poate sa fie si de acolo problema. Poneste usor? Pe mine tot la pompa ma duce gandul

Comentarii:

A comentat distrusu (740 puncte) acum 11 ani distributia e noua,pompa am scimbato acum 1an si masina porneste la sfert cum se zice,adica chiar de este frig sau cald cu pornirea n am nicio problema
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 11 ani SCHIMBA INJECTORUL CU FIR SI O SA MEARGA!
A comentat distrusu (740 puncte) acum 11 ani salut,acum am observat k atunci cand o accelerez mai tare mi se aprinde in bord 1 cerculet si in el scrie Km/h 2
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 11 ani deci pompa zici ca ai schimbat-o. Simptomele sunt aceleasi ca si cand ar fi dus injectorul cu fir
0 voturi
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani 1,schimba filtrul de motorina si de aer
2.verifica pompa de injectie si injectoarele-posibil blocate, infundate si pompa sa nu mai bage presiune
3.curata egr'ul.

spor!

Comentarii:

A comentat distrusu (740 puncte) acum 11 ani sal,am schimbat filtrele toate inainte sa imi faca figura asta cu 2 saptamani inainte,problema e ca acum 2 zile am schimbat radiatorul si de atunci am problema,masina ba se tureaza,ba nu se tureaza si motorul are 1 sunet diferit acum
A comentat distrusu (740 puncte) acum 11 ani sa fie din cauza debitmetrului de aer,tin sa precizez k n am mai avut problema asta pana acum la masina,mi se intampla de cand am schimbat radiatorul de apa
+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Daca masina ramane fix la 2200 si nu se mai accelereaza deloc,atunci e vorba de limp-mode.
Un sunet diferit?Adica bate troncane scoate si fum sau care e problema mai detaliat?

Comentarii:

A comentat distrusu (740 puncte) acum 11 ani motorul are 1 sunet diferit acum,mai exact merge parca e innodat si este mai zgomotos dar n scoate fum,problema e ca nu face tot timpul asa,ba merge bine si dupa 1 minut iar face asa,de ce nu n mia aparut nimic la  tester daca e vorba de electronica? calc acceleratia brusc si masina n are nicio reactie,nu se tureaza si se innoada
A comentat donsmith (180 puncte) acum 10 ani da prietenul meu, aceeiasi problema de care o zici o am eu la un passat 2.5 v6.detaliza mi te rog frumos care e faza cu limp mode..sau daca stii si vrei sa mi dai niste detalii in privat ..apreciez
0 voturi
A raspuns iuli_stl (140 puncte) acum 11 ani CIRCUITUL ELECTRIC DE PE POMPA DE INJECTIE!!O PROBLEMA F DES INTALNITA LA ACESTE MOTOARE!
0 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 11 ani Eu ma un bmw325TDS am avut aceeasi problema la 3200 de ture. Am schimbat filtrul de motorina. si a mers.
Darrrrrrrr poate fi si cel mai sigur este pompa. Eu ma asteptam la pompa, dar uite ca am scapat numai cu un filtru.

Salut
!
0 voturi
A raspuns ms99ass (5,440 puncte) acum 11 ani In general, la acest simptom, problema provine de la pompa de injectie si/sau injectoarele - probleme care apar dupa ce se alimenteaza cu motorina dubioasa, sau din greseala, cu benzina. 2.5 tdi e foarte pretentios la carburant.

Cand o pornesti, scoate mai mult fum decat de obicei? Daca da, ce culoare si ce miros are?

Uleiul este la nivel?

Daca nu scoate fum iar uleiul este la nivel bun si zici ca recent s-a schimbat radiatorul, tind sa cred ca persoana care a lucrat la masina a uitat sa puna ceva la loc, un furtun sau o valva/senzor. Sper sa nu fie pompa, ca e scumpa (~400 euro).

Ceva asemanator am patit la un 1.9 tdi, dupa ce am fost la un electrician sa imi monteze un kit xenon. Imediat dupa ce am plecat de la atelier, am simtit ca motorul nu mai trage deloc si ca se tureaza foarte greu. Cand am ajuns acasa si am deschis capota, am vazut ca furtunul care iese din intercooler era scos. L-am fixat la loc si s-a rezolvat problema.

Comentarii:

A comentat distrusu (740 puncte) acum 11 ani cand o pornesc n scoate niciun fum dar sunetul motorului e altul,e mai zgomotos si cand o accelerez pe liber sau in mers se accelereaza greu,cand o calc mai tare pur si simplu n are nicio reactie,turometrul ramane la turatia de pana atunci si masina se innoada putin,si turatia motorului scade dupa ce iau piciorul de pe acceleratie diferit de pana acum,adica mai greu
0 voturi
A raspuns scorpionul_1 (580 puncte) acum 11 ani Salut am avut si eu un a6 tot 2,5 an 2000 4x4 si din cite stiu eu parimise ka motorina din rezervor se trimite la motor cu ajutorul aparaturii la acest tip de motor,dar k sa vezi daca se tureaza mai mult de 2200 sfatul meu,incearca si scoatei mufa de la debimetru si accelereaza vezi ce face daca nu se skimba nimik inseamna k nu este debimetrul si poate sa fie turbina s-au kestia care a fost si la mine dusa.Am patit si eu kestia aceasta numai k la mine nu se ridica mai mult de 3 mii de turatii si cu mufa pusa la debimetru si fara ea,si era problema de la teava care trage ulei din baia de ulei si vine pe mijlocul turbinei sii face ungere,era infundata,am scos-o am desfundat-o eu singur am pus-o inapoi si a inceput sa lucreze atit turbina cit si motorul in limite normale.Salut sper k am fost de ajutor,revino cu detalii
0 voturi
A raspuns distrusu (740 puncte) acum 11 ani sal,pai si cum scot teava sa o curet?
0 voturi
A raspuns scorpionul_1 (580 puncte) acum 11 ani uita-te pe mijlocul turbinei deasupra are un surub si o teava cam cit destul mic de groasa ii scoti surubul si cu o pompa de aer iei si sufli in teava o pui si vedi daca ea este problema,bafta
0 voturi
A raspuns salut (140 puncte) acum 10 ani sunt si eu la fel ca si tine terminat am un audi a 6 din 99 2500 tdi nu se tureaza mai mult de 2200 de ture am schimbat si pompa de maotorina noua distributie noua axurile cu came curbutori pistonase de ulei noi si tot nu merge si acu imi scoate si putin fum da un fum asa urat mirositor astept si eu cateva sugesti
0 voturi
A raspuns interlopu1 (140 puncte) acum 9 ani Reprogramare calculator motor
0 voturi
A raspuns yulyyuly16 (180 puncte) acum 8 ani Dacă ai schimabta radiatorul ai umblat la senzorul dupa furtunul gros de la intercooler acolo e problema 100%
0 voturi
A raspuns yulyyuly16 (180 puncte) acum 8 ani Umbla la mufa de la intercooler in fata la far sub bara dreapata .astea sunt sintomele ca nu a bagat mufa calumea .nu schimba aiurea apoi scoate mufa de la debitmetru vezi daca mai face.
0 voturi
A raspuns filipcosmin9 (180 puncte) acum 6 ani La mine se tureaza scoate fum și se aude ceva ura in fața și nici nu trage ce ar putea avea