4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Am nevoie de o poza din autoda...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Am nevoie de o poza din autodata si nu am programul instalat?

Masina este Mazda 626 didt (diesel)an 1999 ,90cp.

1.Am nevoie de o poza cu punerea la punct a distributiei.

2.Vreau sa reglez jocul termic si nu stiu cat este acesta.Respectiv, pe admisie si pe evacuare.
A intrebat Alexandru_88 (2,910 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

+3 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
1.Ai mai jos schema atasata.
2.Reglaj supape:admisie(la rece)-0,12mm pana la 0,18mm,evacuare(la rece)-0,32 pana 0,38.

Imagini atasate

0 voturi
A raspuns Alexandru_88 (2,910 puncte) acum 10 ani Nu imi dau seama la arborele cotit ca pe motor arata altceva.Atasez o poza.

Imagini atasate

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Pai si semnul ala cine l-a facut?
Pe arbore ar trebui sa ai o crestatura(ma rog pe fulie) si sa coincida cu cea de pe bloc.
0 voturi
A raspuns Alexandru_88 (2,910 puncte) acum 10 ani Semnul este mai vechi.Mai am un motor desfacut ma uit sa vad in ce pozitie sunt pistoanele sus.Semnele la pompa si arborele cu came ar trebui sa corespunda cand pistoanele sunt toate sus?
0 voturi
A raspuns Alexandru_88 (2,910 puncte) acum 10 ani In proportie de 90% treaba este rezolvata.Cred ca mai trebuie reglat putin avansul ca imi porneste cam greu.Nu scoate fum, trage foarte bine.
Multumesc frumos  stefan.angelo .

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Nu ai pentru ce.Nu se regleaza cu pistoanele sus,fizic vorbind ai 2 sus si 2 jos.Daca vrei sa reglezi asa,totul se face cu pistonul 1,la inceputul admisiei.Pozitia 0 de la distributie inseamna piston 1 sus,in momentul in care incepe sa se deschida supapa de admisie(de verificat cu un ceas comparator) se poate spune ca dstributia e in pozitia 0.