4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > am un bmw din 96 motor 1700 t...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Am un bmw din 96 motor 1700 tds . .de ce la rece porneste bne iar la cald mai greu???

cam cat ar costa asta?????ca sa o repar???se poate duke de tot sa numai porneasca??
A intrebat alexbbk (400 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

9 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns hylander25 (230 puncte) acum 11 ani Sper sa nu am dreptate ,dar fa o verificare la pompa injectie
0 voturi
A raspuns alexbbk (400 puncte) acum 11 ani poi si asta cat ar costa???
0 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 11 ani Nu te speria, daca ar fi dusa pompa cum zic ceilalti fenomenul e invers, porneste bine la cald(pt ca metalul se dilata) si mai greu la rece. Posibil sa fie vreun senzor sau furtunas sau orice chestie care e influentata de caldura motorului. Cerceteaza mai intai si apoi schimba cate ceva daca e cazaul.
0 voturi
A raspuns dragosrotaru (2,140 puncte) acum 11 ani eu zic sa verifici mai intai  electromotorul,eu am avut problema asta la  Mazda 626,la fel pornea sfert la rece si la cald ajunsesem de o inpingeam si cand am dat electromotorul jos,dadea la masa.dupa reparatia electromotorului,n-au mai fost probleme.
0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Principala problema care se ia in calcul e un senzor care nu mai sta la locul lui cand se incalzeste motorul.Pot fi in aceeasi masura si altele,gen pompa sau electromotor,ideal de inspectat cu atentie motorul si de facut o verificare la senzorul de pe volanta si cel de la axul cu came.

Comentarii:

A comentat AnduDj (4,140 puncte) acum 11 ani si eu sunt de aceeasi parere , la marca renault ( stiu ca tu ai spus ca ai bmw , dar fac o paranteza ) sunt probleme cu senzorii de care menioneaza si colegul stefan , si in general se manifesta cum spui si tu : la rece porneste bine , la cald invarte pana iti vine greata .....
0 voturi
A raspuns ValentinGrig (140 puncte) acum 11 ani

editat de ValentinGrig acum 11 ani

la tds-uri este o problema comuna cu capul hidraulic de la pompa de injectie...la rece porneste sfert,la cald mai greu....va mai merge asa o perioada si apoi va pica de tot.nu e nici un senzor de vina.sfatul meu...cauta-ti o pompa buna si schimb-o,ori acum ori mai tarziu tot aici vei ajunge.salut!
+1 vot
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani problema vine de la injectoare. nu fac presiune corecta la cald.am aceiasi problema si abia astept sa vina frigul;)))
–2 voturi
A raspuns ValentinGrig (140 puncte) acum 11 ani presiunea in injectoare o baga pompa....e posibil sa fie si vreo diuza care nu mai pulverizeaza cum trebuie....dar la simptomele astea e sigur pompa,nu mai induceti omu' in eroare cu "n" mii de senzori de dragul de a scrie ceva

Comentarii:

A comentat kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani de obicei se duce capul hidraulic cand nu face presiune corect, dar omului ii merge la rece, deci rezulta ca injectoarele(unul sau mai multe) sunt vagaboande.sunt uzate duzele, chiar daca nu ii da pe retur mult ele sunt de vina.
repet am aceiasi problema: am desfacut pompa injectie de 2ori si am pus-o pe banc- a iesit super.injectoarele nu dadeau pe retur si nu stiam unde este problema.am dat apoi jos injectoarele si le-am pus pe banc si la presiune mare nu faceau treaba buna-inginerul la care am fost mi-a zis clar ca atunci cand se incalzeste o sa mearga neregulat-nu trage bine, fluctuiaza relantiul si culmina cu oprirea motorului...de asta ziceam ca astept frigul:(
ps: sustin ce spui legat de acei senzori-sunt apa in ploaie dar vreau sa adaug ca acest motor este cel mai prost facut de bmw si au probleme cu injectoarele si pompa
+1 vot
A raspuns cristyyoo (27,820 puncte) acum 11 ani problema des intalnita la tds se duce capul hidraulic de la pompa, porneste mai bine la rece pt ca este motorina mai vascoasa cand este calda se subtiaza, pompa este in jur de 200e la dezmembrari... Capul hidrauluc este undeva la 100-150e nou aftermarket, iar orig vreo 17-18mil... Ca sa fi sigur daca este din pompa cand este motorul cald toarna 4-5 litri de apa pe coada la pompa si daca porneste bine dupa capul este devina....salut!