4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Bmw 525 tds din 97 scoate fum ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Bmw 525 tds din 97 scoate fum si nu gtrage...si se aude si un aier ca sufla asa....va rog sa-mi spuneti cauza...?

am un bmw 525 tdsdin 1997 si scoate fum,nu trage si se aude un fashait ca si cum ar sufla aer afara sau ar trage aer fals pe undeva....poate cineva sa imi spuna de la ce poate sa fie? cineva mi-a spus ca am spart un furtun ca am cam fortzato un pic...mare multumire...noroc
A intrebat eroreror1 (150 puncte) acum 13 ani in categoria Motor

4 Raspunsuri

+3 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 13 ani Ai spart ceva pe traseul turbo-galerie admisie.Verifica toata tubulatura de la turbo pana la admisie si vezi pe unde sufla.

Comentarii:

A comentat eroreror1 (150 puncte) acum 13 ani pai si pe unde sa ma uit...ca nu ma pricep....se vede pe sus cum deschid capota sau tre dusa la service? multumesc pt raspuns
A comentat eroreror1 (150 puncte) acum 13 ani am rezolvat-o...jos undeva in partea dreapta a masini e un furtun mai gros care e crapat...de la turbo am inteles....am fost cu ea la service...de unde pot sa iau un furtun din-ala cat mai ieftin ma intereseaza? mare multumire pt tot
–1 vot
A raspuns dany2good4u (39,820 puncte) acum 13 ani aceeasi problema am si eu la un 318tds,dar la mine se aude vajaitu ala numia cand se incalzeste motorul sau daca il urc putin in 4000 de ture...si lafel,incepe sa nu mai traga bine.tubulatura am verificato de vreo 3 ori...e  vreo posibilitate sa fie de pe la ambreiaj?

Comentarii:

A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 13 ani Vajaitul e de la vascocuplaj.Se incalzeste motorul si cupleaza elicea ca sa il raceasca.La el e fasaiala.
La tine e normal sa se auda.
A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 13 ani la mine nu porneste elicea singura..e prinsa direct de arbore(sper ca am zis bn).nu am motoras nimic.cineva mi-a spus ca ar fi de la o rola intinzatoare,dar intrebarea mea e dc nu mai trage asa bn ca inainte sa inceapa vajaiala....
A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 13 ani Pai da.Intre elice si fulie este un vascocuplaj.Este un fel de ambreaj,care se cupleaza la maxim cand motorul este cald.
A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 13 ani 2 secunde,ma duc sa ma uit,dar din cate stiu eu,intre elice si si fulie nu mai e nimic....nu vreau sa vb prostii
A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 13 ani Ia vezi...poti sa invarti elicea cand motorul este oprit?
A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 13 ani sincer nu vad mare lucru.dar are o piuluta cara se infileteaza pe fulia aia.dar elicea o poti invarti si cand e motorul oprit.nu stiu ce sa zic...
A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 13 ani Pai ala e vascocuplajul.Piulita aia si ce mai are dupa ea.
–1 vot
A raspuns SubaruLover (1,020 puncte) acum 13 ani In primul rand verifica/curata valva EGR. O supapa EGR ramasa/blocata pe deschis recirculeaza mult mai multe gaze de esapament decat este necesar , astfel patrunde mai putin aer proaspat in cilindri , ceea ce duce la o ardere ineficienta a motorinei , lucru din care rezulta fumul negru si lipsa de vlaga. 2. Verifica radiatorul de intercooler. La masina ta se da jos relativ usor. Spala bine radiatorul la exterior , punel la loc , scoate masina la drum si incearca sa o fugaresti putin , cat poate ea. Dupa vreo 5-6 km , da radiatorul jos si uita-te atent pe ambele parti dupa urme de funingine. Sper sa ii dai de cap. Salut.

Comentarii:

A comentat eroreror1 (150 puncte) acum 13 ani problema este ca se si aude asa cand o calc un fashait...aer ceva...care sufla sau trage( nush ca nu imi dau seama) foarte tare....si nu se auzea asa pana cand am mers o data mai in fortza cu ea...masina nu scotea fum deloc, si tragea grozav...si de cand se aude aerul ala puternic asa pe care eu am impresia ca-l da afara pe undeva nu mai merge cum trebuie...se aude exact ca un compresor cand o calc
A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 13 ani Funingine pe intercooler? :|
A comentat SubaruLover (1,020 puncte) acum 13 ani Da alex.sparco. Funingine pe intercooler. Prin intercooler circula gaze de evacuare aduse de EGR. Gazele de evacuare au particule de funingine. In momentul in care intercoolerul are o spartura , fie cat de mica , prin aceea spartura automat ies gaze , fiind prima iesire pe care gazele o intalnesc. Daca montezi un intercooler spalat si curat , dupa 5-6 km parcursi intr-un regim de turatie ridicat (2800-3000 rpm) si dupa il dai jos , cu siguranta o sa poti vedea cu usurinta locul sau locurile unde radiatorul are gaura/gauri , acestea fiind evidentiate de funinginea depusa de gaze imprejurul gaurii prin care ies. Dupa testarea sub presiune , asta e ceea mai simpla metoda de a afla daca intercoolerul are scapari. Salut.
A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 13 ani EGRul nu vine cumva vine prins intre galerii?Adica nu cumva e prins dupa turbo?
A comentat SubaruLover (1,020 puncte) acum 13 ani Nu. Supapa/valva EGR e intre galeria de evacuare si intercooler. EGR-ul preia o anumita cantitate de gaze din evacuare , directioneaza gazele spre intercooler iar intercoolerul le raceste inainte de a ajunge in turbina. Pentru cunoastinta ta , ordinea este in felul urmator , galerie de evacuare -> egr -> intercooler -> turbo. Sper ca , cu ajutorul meu , ai mai aflat un lucru. Salut.
A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 13 ani subaru lover,vorbesti prostii ;) ordinea e urmatoarea: galerie evacuare>turbo>intercooler>egr>galerie admisie>motor.prin intercooler trece aer curat . funingine nu are cum sa ajunga in intercooler sub nici o forma....turbina e facuta din 2 elici conectate intre ele cu un ax,gazele care ies din motor pun in miscare una din elici,apoi ies pe toba afara,fiind conectate intre ele se misca si cealalta elice,care la randul ei trage aer curat din filtru si il trimite in intercooler.acesta raceste aerul,dupa care trece prin egr,intra in galeria de admisie,care il da mai departe pistoanelor.in intercooler poate ajunge ulei din turbina...atata tot
A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 13 ani alex EGR-ul vine intre intercooler si galeria de admisie.cel putin asa e la mine.am dat tot sistemul turbo jos de pe masina si ii stiu ordinea...
+1 vot
A raspuns SubaruLover (1,020 puncte) acum 13 ani Nu. Supapa/valva EGR e intre galeria de evacuare si intercooler. EGR-ul preia o anumita cantitate de gaze din evacuare , directioneaza gazele spre intercooler iar intercoolerul le raceste inainte de a ajunge in turbina. Pentru cunoastinta ta , ordinea este in felul urmator , galerie de evacuare -> egr -> intercooler -> turbo. Sper ca , cu ajutorul meu , ai mai aflat un lucru. Salut.

Comentarii:

A comentat eroreror1 (150 puncte) acum 13 ani am rezolvat-o. e furtunul de turbo...ala gros de jos. acuma ma mai intereseaza de unde pot sa cumpar unu la mana a 2 a sau cat mai ieftin pt ca eu oricum dau masina si parca nu as da 3 mil pe unu nou....multumesc inca o data