4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > care poate fi problema de nu p...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Care poate fi problema de nu porneste dimineata?

am un renault megane 1,5 dci iar dupa ce am schimbat filtrele toate si uleiul a inceput sa aiba probleme la pornire. Porneste f greu dimineata si asta dupa ce amorsez pompa de motorina.se poate observa pe conducte ca are bule de aer. I-am facut teste si nu are probleme la inhectoare. Imi poate spune cineva care ar fi problema sau ce ar tb sa mai fac?

Multumesc!
A intrebat amc2012 (130 puncte) acum 12 ani in categoria Motor

3 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
Problema ta e din filtrul de motorina,ori nu au strans bine capacul de la filtru,sigur nu au facut o aerisire sau daca au facut-o au lasat capacul de aerisire deschis.
Mergi acolo unde ai schimbat filtrul,pune-i sa il dea jos si sa nu stranga in plus,posibil filet stramb,si apoi sa il puna corect la loc si sa il stranga la cupul recomandat,cu garniturle filtrului schimbate.(cuplul era de 25 +- 5 nm parca).
Apoi o sa ramai surprins ca ai verificat injectoarele degeaba si mecanicul tau nu stie sa stranga un filtru de motorina.
–2 voturi
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 12 ani @stefan esti bun la mecanica dar imi pare ca nu la masina asta:)
detin un clio(este acelasi motor) si vreau sa zic ca in afara de consumul super mic, nimic nu ma incanta la ea(am avut si megane, dar benzina si nu am putut sa imi gasesc pozitia in scaun corecta pt spatele meu)
filtrul de aer nu se insurubeaza cu nimic, in el intra tevile cu motorina si se strang cu niste clipsuri.atat.trebuia sa il amorsezi din pompita si apoi sa ii clipsezi furtunul de tur.in fine..problema poate disparea doar daca amorsezi iar filtrul sau amorsezi desfacand fiecare injector in parte. pornesti masina si desfaci putin(PUTIN zic) si apoi strangi piulita de la injector si repeti la restul de 3injectoare aceiasi metoda.am zis putin pt ca dc desfaci prea mult se opreste si n-ai facut nimic.  asa o sa scapi de bulele de aer..degeaba incerci sa amortizezi doar fitrul ca nu sa sa reusesti sa scapi de bule.

ps: verifica si pompita aia sa nu fie stricata.daca nu merge trebuie sa ii pui o supapa de retur inainte de pompita!costa 15-20lei la targ.

btw: acest motor mi-a mancat ani din viata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nororc ca si-a scos banii din consumul mic.

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani @kenel:ce ai vrut sa zici cu filtrul de aer nu se insurubeaza cu nimic,in el intra tevile de motorina?Nu cumva vroiai sa zici filtrul de motorina nu se insurubeaza si intra tevile in el?Daca e asa cum zici tu,adica filtrul de motorina e in serie legat pe circuit,inseamna ca nu a prins bine un furtun(clipsat)si de aici are probleme.
La motorina,poate sa o aeriseasca pana ii vine acru daca pe undeva se dezamorseaza circuitul.Ce ar trebui sa faca omul,sa amorsese instalatia la fiecare pornire rece?
Eu inca sustin,dupa ce imi cer scuze cu pozitionarea filtrului,ca undeva intra aer in circuit in timp ce masina sta oprita,presiunea scade si de aici probleme la pornire.
Trebuie verificat la inceput unde s-a umflat,inclusiv pompita asa cum ai spus tu,si doar asa se poate constata defectul.
A comentat kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 12 ani filtrul de motorina, scuze:d
+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Se verifica conexiunile la filtrul carburant.Am avut cazuri de filtru cu capac neetans.din fabricatie. De atunci nu ma mai ating de 1.5 dci. Las pe altii.  :):):)