A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 12 ani
Salut!
Da poate sa aiba legatura cu uleiul,uleiurile normale(nu cele long life) incep sa isi piarda din proprietati dupa 8000 de km.
In cazul tau,schimba cat mai repede uleiul(nu ai specificat cati km are uleiul actual) si ideal de facut e sa faci un dublu schimb(adica pui azi ulei si filtru nou il lasi 2 3 zile si apoi il schimbi iar),aceleasi specificatii.Asta deoarece uleiul cu proprietatile de lubrifiere reduse cand mergi la drum lung se incinge si face depuneri impiedicand intrarea de ulei 'proaspat'.Formeaza ca un strat izolator.
Fluieratul si datul in nas pot fi de la turbina ametita(daca a ramas fara ulei din cauza uleiului gros sau a vreunui furtun pe care nu circula ulei cat trebuie) poti scapa cu un kit de reparatie.
Pentru constatare,se verifica furtunele si intercoolerul pentru fisuri,apoi daca nu par sa fie slabite sau crapate se face un log in mers si acolo se observa(din cate pare e o scapare de presiune).In functie de rezultat iei decizia care trebuie.