4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Ce poate taia vacuum-ul?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Ce poate taia vacuum-ul?

Detin un Astra h din 2005 1.7 cdti si in sarcina la aproximativ 3000 ture imi apare masina cu cheie. Am dus-o la service si nu  ii de de cap la problema: turbina buna, egr bun, electrovalva buna...au tot luat furtunele de vacuum la control, au pus manometru...nici nu mai stiu :)) problema e ca ceva ii taie vacuum-ul la un momet dat chiar daca se accelereaza, deci nu e clapeta sau alte motive.

Stiti cumva despre ce e vorba? Ati mai patit careva?
A intrebat pakucata (370 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 10 ani Daca ai ajuns sa intrebi pe forum dupa vizita la service, schimba service-ul.
Pe acolo trebuiesc verificati si niste parametrii, pentru acest defect nu exista o rezolvare minune. Cauta pe cineva capabil sa repare acest tip de motor.
+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Turbina,egr,frana sunt componente care depind de el.
Faptul ca ai probleme la 3000rpm inseamna limp mode,cel mai usor de relevat cu un log in mers,nu cu incercari disperate de a masura vacuum si tot ce se mai poate masura manual.
Mai poti faci cate o proba la actuatori din soft cu motorul oprit,nu e un demon ce taie vacuum-ul,e un mod de protectie impus de ecu.
0 voturi
A raspuns pakucata (370 puncte) acum 10 ani

editat de pakucata acum 10 ani

Turbina e reconditionata recent, egr bun, eventual la frana trebuie verificat deoarce la o franare mai brusca simt cum trepideaza masina sau sentimentul e acelasi ca atunci cand franez pe pietris :| Si ultima varianta, dupa cum ai zis trebuie verificat softul si sa vad daca limp mode nu e impus de ecu.
Cod eroare: 0234 tester+test pedale. Masina ramane la turatie fixa in momentul in care imi apare martorul, adica daca sunt intr-a5a la 120km/h am 2900, atunci pot sa apas pedala de acceleratie pana la fund ca tot acolo ramane ( aici ma refer la faptul ca, nici nu scade in turatie). Multumesc

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Nu are treaba ce vrei tu sa verifici la frane,daca nu iti merge vacuum la frana ramai fara servo frana,adica masina franeaza ca atunci cand ai motorul oprit.Foarte greu,cu efort foarte mare.Problema ta e de la discuri,placute.