4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > ce se poate face daca segmenti...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Ce se poate face daca segmentii de ungere sint uzati?

buna tuturor,imi scoate un fum albastru la fiecare pornire , la un motor 1,5 dci. am schimbat bujiile dar degeaba ,mi sa spus ca ar fii uzati segmenti de ungere ,ce ar trebui sa fac acum sa segmentez motorul ,sau sa cumpar alt motor de la dezmembrari cu km mai putini''? ce sfat imi dati ,astept raspunsurile dv. va multumesc.
A intrebat pelus (1,510 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns CristianAdrian (16,870 puncte) acum 11 ani Cel mai simplu este sa segmentezi motorul,daca segmentii nu te duc asa scump.Nu este o operatie prea grea de facut.Demontezi pistoanele pe jos,pe la baia de ulei,k sa nu mai cheltui bani si cu garnitura se chiuloasa,si astfel masina nu sare nici de la punct.Asta o poti face chiar tu,daca te pricepi putin.Fumul albastru sigur este de la ulei,,,,
Parerea mea
–1 vot
A raspuns bobo2013 (15,590 puncte) acum 11 ani pentru niste segmenti nu e nevoie sa cumperi un motor....segmenteaza-l....e mult mai ieftin decat un motor...numai cand te apuci de segmenti sa nu mai gasesti alte ,,surprize prin motor'' ....alte uzuri sau defecte....
0 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 11 ani segmantii sunt ieftini, nu ai ce sa ii faci decaty sa ii schimbi, foartre buna ideea lui  CristianAdrian
daca motorul nu are alte uzuri(axe came, alta zgomote, batai) nu are rost sa il schimbi cu totul

Comentarii:

A comentat pelus (1,510 puncte) acum 11 ani e clar ,dupa raspunsurile dv. ca cel mai convenabil e segmentarea  motorului,dar as dori sa mi spuneti domnule CristianAdrian ,in raspunsul dv. ati mentionat la urma ca fumul albastru este de la ulei. e posibil sa fi pus eu un tip de ulei gresit in motor. tin sa mentionez ca schimbul de ulei si filtru l am facut mereu la timp,si am folosit valvoline 10 40 .
A comentat asandulescu (70,190 puncte) acum 11 ani sa referit ca fumul este de la ulei, adica segmentii de ungere sunt dusi, asta inseamna ca uleiul intra in camera de ardere si de aici acel fum de ulei ars.
fumul persista atunci cand motorul e rece si jocurile sunt mai mari(e vorba de microni), cand se incalzeste fenomenul dispare sau se amelioreaza.

acei segmenti de ungere se numaes asa pt ca rad uleiul de pe cilindru si nu il lasa sa ajunga in camera de ardere.
A comentat asandulescu (70,190 puncte) acum 11 ani inca ceva, la 1.5 dci sau intalnit cazuri cand colectorul de ulei de pe admisie(furtunil care vine de la capacul culbutorilor si recircula gazele) sa aiba acea membrana rupta si sa permita intrarea uleiului in admisie, de unde rezulta acel fum.
+2 voturi
A raspuns AlexFS (4,600 puncte) acum 11 ani Salut!

Dragi colegi!....a-ti luat-o din nou pe aratura!
Fiind vorba de acel fum albastru(adica ulei) si fiind vorba de acel 1.5dci (adica Renault)...este oare posibil sa fie acel ulei care scapa pe la axul turbosuflantei si ajunge direct in catalizator care fiind foarte "shierjinte" cauzeaza acel fum???????

Eu unul urasc motoarele Renault....si masinile de asemenea....dar nu am vazut motoarele lor sa aiba nevoie de segmentare asa....repede....dar TURBINE....pffffooooa...e plin bucurestiul de 1.5dci care inegresc asfaltul!!!!

SPOR!
+1 vot
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 11 ani De verificat in primul rand turbina.
Vorbim de segmentare la un motor ce a fost supraincalzit sau are kilometraje de peste 300k km.