4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Check engine Fiat Ducato ?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Check engine Fiat Ducato ?

Salut , am o problema la un Fiat Ducato din 2007 . Masina are in jur de 117k de km. Problema este urmatoare : Astazi de dimineata ma duc sa pornesc si eu masina astept sa se stinga toate becurile de pe bord  inclusiv cel de la bujia incadescenta si masina porneste normal , dupa 10 minute cu motorul pornit am oprit-o. Am mai pus o data contacul si becul de ,,check engine " a ramas aprins masina ne mai vrand sa porneasca. Am cautat de niste forumuri si am aflat ca ar putea sa fie de la motorina ca este motorina proasta si afara fiind frig aceasta cauzand problema. In urma cu 30 de minute am fost la masina sa mai incerc o data sa o pornesc , se sting becurile dar ramane cel de check aprins , continui si ii dau la automat , porneste ca prin minune . M-am dus sa ii fac plinul cu motorina de iarna de la Petrom , ajungand acasa o opresc si am pornit -o la intervale scurte de timp in speranta ca acel check va disparea dupa cateava porniri. Dar check ramane inca aprins plus ca nu trece de 3000 rpm acest lucru insemnand ca este in Limp Mode ? Pana maine cand o sa o bag pe tester imi puteti da cateva idei de unde ar fii problema ? Multumesc frumos , o seara placuta in continuare .
A intrebat stefansr (2,220 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

8 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani

editat de kenel acum 11 ani

pot fi prea multe cauze si nimeni nu iti poate da raspunsul corect:(
diagnoza si vezi exact!
poate fi doar filtrul de combustibil de schimbat(poate are senzor de apa sau pur si simplu este infundat de mizerie), egr infundat-sper ca nu mergi subturat cu masina, injectoarele, pompa de injectie, vreun senzor de oriunde...pot fi prea multe si numai testerul iti va arata ce este exact!
bafta si speram sa nu ai surprize mari:)
+1 vot
A raspuns ovidiuiulianmiron (500 puncte) acum 11 ani Salut sa nu ai filtrul de motorina infundat.Si scotei borna de la baterie vreo 2 ore .

Comentarii:

A comentat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 11 ani Exact cum ti-a spus si colegul scoate-i borna de la baterie sau mufa de la calculator , eu asa am facut cand lucram pe un Ducato , la firma si avea peste 300k , apareau diverse erori si dupa aceea dispareau.
0 voturi
A raspuns stefansr (2,220 puncte) acum 11 ani Va multumesc frumos pentru raspunsuri , va anunt maine exact ce a avut , poate ajuta pe cineva . O sa ma duc chiar acum sa ii scot borna . Seara buna.
0 voturi
A raspuns coostta (39,490 puncte) acum 11 ani salut , filtru de motorina infundat sau cu apa in el...
0 voturi
A raspuns Rocknroll_54 (1,340 puncte) acum 11 ani Salut.   Masina este "tinara" ptr. a avea alte probleme.   Cum scriu si anteriorii mei, problema este de la motorina. Filtrul.  Daca stii care este si unde este, uita-te daca are o cupla cu fire care vin-pleaca de la el. Daca are cupla, scoate cupla, pune contactul si vezi daca se stinge lampa. Daca se stinge, e clar. Daca nu se stinge...nu vreau sa cred ca ai pompa electrica de motorina in rezervor si filtrul acesteia s-a imbicsit cu parafina din motorina noastra  "superba" cumparata chiar din statii peqo.  Daca cumva cumperi motorina de la "negru" nu o mai face. Te va costa mai mult decit economia facuta prin diferenta de pret.  Ar trebui sa cauti pe la dezmembrari  o rezistenta care incalzeste motorina inainte de filtru, totusi nu cred ca asta este o rezolvare definitiva a problemelor care le au "dieselarele" noastre cind temperaturile scad pe la -20 grade. Scad si la altii si nu se intimpla ca la noi.  Uite inca o sugestie, valabila in cazul pompei in rezervor.   Incearca sa incalzesti rezervorul cu o sursa de apa calda, abur, s-au baga masina intr-un spatiu incalzit citeva ore, si urmareste din ora in ora ce se intimpla.  Personal nu cred ca motorul s-au auxiliarele lui au ceva. Totul este numai de la valul asta de frig.  Numai bine.
0 voturi
A raspuns stefansr (2,220 puncte) acum 11 ani Multumesc frumos pentru raspuns. Masina a fost alimentata numai cu motorina premium de la pompa Rompetrol , PetromV deci nu s au facut compromisuri in privinta calitatii motorinei. Am incercat sa scot cele 2 mufe de pe arcasa filtrului de motorina si masina pornind o de 5 ori succesiv afland ca dupa atatea porniri daca nu mai are problema acel martor ar disparea dar fara succes. Astept ca in cursul zilei de astazi sa vina un prieten cu interfata obd 2 pentru a afla care este problema. Va multumesc inca o data , va tin la curent cu ce rezolv.
+1 vot
A raspuns stefansr (2,220 puncte) acum 11 ani Am facut masinii astazi un test cu OBD 2 si a rezultat o eroare

-P0016-Crankshaft Position-Camshaft Position Correlation .

Apoi am fost la service unde am montat tot setul de distributie (service-ul fiind al unui prieten bun) si am constatat ca nu este sarita distributia sub nici o forma este in parametri. Apoi am dat vina pe un senzor care raspunde de alinierea distributie. Urmeaza sa soseasca senzorul si imediat ce il voi monta aflu daca de acolo este problema .

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Cum ai ajuns de la un senzor care da erori la kit-ul de distributie.Distributia sarita de la punct se intampla cu un motiv si are si defectele sau simptomele ei(accelerare aiurea,fum,mers neregulat).
P.s.Motorul are un senzor pe distributie sau are unul la volant si unul la axul cu came si compara valorile in ecu?
A comentat stefansr (2,220 puncte) acum 11 ani Pai le-am luat prin eliminare in fuctie de eroare citita si interpretata... Distributia fiind schimbata de curand am crezut ca poate sa fi aparut o eroare in timp si aceasta sa se fii decalibrat cu un dinte . Masina nefiind pornita impinsa etc... fara fum sau altceva a mers efectiv normal pana in dimineata in care mi-a aparut acel martor de ,,check engine" . Motorul meu are 2 senzori unul pe volanta si unul pe axele cu came ca este 16v si pe senzor mi-a aratat ca am eroare la axele cu came. Maine urmeaza sa montez senzorul si sa vad ce se intampla.
0 voturi
A raspuns marius197 (140 puncte) acum 10 ani Salut, am si eu o probl asemanatoare....am un santa fe, 2,2 motoru, si mi-a ramas becul aprins de la Check engine, am pus masina la tester si mi-a spus ca de la regulatorul de presiune, eu am bagat o motorina mai naspa, am stins becul, dar de ieri a inceput sa-mi porneasca mai greu pana aseara cand nu a mai vrut sa o ia....ma poate ajuta cineva cu vreo sugestie???