A raspuns
nat04u
(22,630 puncte)
acum 12 ani
Am seat toledo afn 110 cai...Il am de 4 ani in care am avut simptome asemanatoare de cateva ori..
-pentru inceput scoate mufa de la debimetrul de aer,,porneste masina si mergi fara ea,daca masina isi mai da drumul(merge mai liber dar fara sa intre turbina)inseamna ca debimetrul este busit;
- dupa ce ai eliminat problema cu debimetrul de aer daca tot face aceste simptome,poti fi urmatoarele,injectoare decalibrate,sau pilitura fina adunata sub capacul pompei injectie(sub modulul electronic al pompei).
ATENTIE!!! Daca masina galopeaza mereu sau uneori la relanti este clar din modulul electronic al pompei care trebuie scos si curatat!!Daca intarzii sa cureti modulul electronic masina va incepe prin a muri la relanti, a merge in suturi,sau a nu porni!!
Am patit de 2 ori aceasta problema,se scoate modulul electronic din pompa,se curata se pune la loc si gata treaba!