Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Consum ulei Opel Vectra B 1.6 16v X16XE?

Salut baieti!

Am si eu o problema cu consumul de ulei la Opelul meu...

Masina merge foarte bine, motorul merge rotund, totul in regula, dar consuma ulei.. cam mult... 1L la 300km aprox.

Mentionez ca am verificat compresia, 14 pe toate pistoanele, am schimbat semeringurile de la supape, garnitura de chiuloasa, garnitura admisie si evacuare si kit distributie.

Inainte de a schimba toate mentionate mai sus scotea mai mult fum decat acum.

Care credeti ca ar putea fi cauza???

Multumesc anticipat!
A intrebat adrian_tiger1 (560 puncte) acum 6 ani in categoria Motor

editat de adrian_tiger1 acum 6 ani

Distribuie pe Facebook

11 Raspunsuri

–1 vot
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 6 ani scoate fum:-?, probabil ca trebuie segmentat motorul
+2 voturi
A raspuns adrian_tiger1 (560 puncte) acum 6 ani Da, scoate fum, dar am verificat compresia, si e foarte buna, repet 14.
0 voturi
A raspuns obi1 (3,080 puncte) acum 6 ani daca nu ai pierderi, si masina scoate fum, semeringurile de la supape le-ai schimbat, mai ramne sa schimbi segmentii, cei de stergere sunt uzati, doar pe acolo mai poate intra ulei in camera de ardere

Comentarii:

A comentat adrian_tiger1 (560 puncte) acum 6 ani Cel mai probabil..
0 voturi
A raspuns ionutzmi (1,010 puncte) acum 6 ani SEMERINGURI LA SUPAPE
e boala lor se duc si daia consuam ulei

Comentarii:

A comentat adrian_tiger1 (560 puncte) acum 6 ani Am scris mai sus ca am schimbat semeringurile la supape!
0 voturi
A raspuns riv_gms (200 puncte) acum 6 ani Problema este motorul in sine ... consuma el de la mama lui ulei,ai pus un ulei de calitate inferioara....si iti trebuie un 10w40 sau ceva mai gros;)

Comentarii:

A comentat adrian_tiger1 (560 puncte) acum 6 ani Am pus Mobil Super 2000 10w40 full syntetic, si un aditiv. Cel mai probabil sunt segmentii de ungere..
–2 voturi
A raspuns IVACHIS (1,270 puncte) acum 6 ani Salut, cel mai posobil problema este de la garnitura de la culbutori.... iti baga ulei pe acolo si ajunge in capul bujiei.... incearca sa desfaci corpul clapeta si vezi daca sunt urme de ulei pe acolo, iar daca sunt asta e sigur problema! la compresia aia nu ar trebui sa mance ulei... oricum motorul de nou e o problema si papa ulei... dar... incearca... si la urmatorul schimb baga ulei cu vascozitate mai mare si un aditiv de ulei, sigur o sa scada consumul! stima
–5 voturi
A raspuns Gaga04 (1,800 puncte) acum 6 ani Regleaza tachetii!
+3 voturi
A raspuns YYYYY (270 puncte) acum 6 ani Toti masina din seria asta,consuma uleiul.si al meu cunsuma.greseala de la fabrica

Comentarii:

A comentat ionut6969 (2,610 puncte) acum 5 ani si al meu respectiv al tatalui dar , e exagerat si lumea spune ca consuma dieselu nu benzinarul .... ca de nu , nu s-ar mai fi cumparat nici un opel in anii aceea ..... cred eu .
–1 vot
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 5 ani Motorul 1.6 16v consuma ulei
0 voturi
A raspuns Ionut.Alexxandru (230 puncte) acum 4 ani poti sa-i faci si o segmentare si vei scapa de probleme. la fel ca si tine aveam probleme, de exemplu: un drum pana la mare si inapoi ( aprox. 1200 km) il simteam datorita uleiului


Recomand segmentarea si reschimbarea garniturii de chiuloasa

Imagini atasate

Comentarii:

A comentat alexandrubakos (100 puncte) acum 3 ani Salut! Am ajus si eu aici ghici de ce...ulei. Am o Vectra B 1.6 16V Combi 2002, Climatronic. Am luat-o din DE, am venit cu 9 litri de ulei bagat in ea 1550km (noua,am scris bine). Am schimbat instant acasa de la distributie,ulei Castrol 10W40,filtru ulei, semeringuri, rectificat bloc motor, o supapa schimbata ca era busita, placute de frana si reparat pompa ABS (tot degeaba ca inca se aprinde in bord desi functioneaza si se simte). Aveam 171.000km cand am facut schimbul de ulei, am 172.500 si din 4 gradatii cat aveam la inceput acuma am 2 pe joja. Ar insemna 1l si ceva la 1500km :( (39lei/l) La inceput scotea un fum groaznic dar acum nu vad pic de fum, nu pica pe nicaieri ulei, asa ca banuiesc ca ajunge cumva in camera de ardere. Nu mai inteleg ce are. Eram incantat de reparatiile facute dar cand am verificat recent uleiul mi-a cam intors ficatii pe dos. Asa ca iar trebuie sa o duc inapoi daca tot am dat banii (bineinteles mecanic de cartier pt ca daca aveam bani luam masina noua). Pacat ca masina e frumoasa si imi doresc sa o pastrez. Doar Opel am avut (si din greseala o Nova). Am citit pe toate forumurile de ulei si vectra b si inteleg ca e o problema, insa de la 1l/1500km la 1l la 9-10.000km e cale lunga. Nu as avea nimic impotriva sa mai adaug 1 l la 9-10.000 dar nu la 1500. Sunt curios ce mai apare ca deja invat mecanica pe propria piele si nu prea e placut.Inca ceva,poate aveti idee, ce scrie la norma de poluare la voi in talon? Ca la mine e Euro 3 und D4 (D4 nu e valabil in Ro) si am inteles ca astea sunt Euro 4 (500+ Euro taxa vietii la E3 vs 200euro la E4). Sanatate
0 voturi
A raspuns cypryanyuly (150 puncte) acum 3 ani Salut am si eu tot un opel vectra b din 97  motor 20 dti si la mine e o chestie ce nu o inteleg motoru pe loc drept merge perfect ajung in panta cva mai lunga adik de 1 km          si nu mai trage ajung cu acceleratia la podea si abea urc cu treapta 2 de si inainte urcam cu treapta 4 fara probleme careva cu vrio ideie ?