A raspuns
tm30amp
(41,870 puncte)
acum 11 ani
sambata am pus testerul pe masina, am descoperit ca avea debimetrul blocat (defect), si presiune prea mare in colectorul de admisie(sau senzor de presiune defect sau deplasat de la locul lui). dupa schimbarea debimetrului, am refacut testul, insa eroarea pe admisie a ramas. am anulat-o si am facut log in mers pentru a verifica cu exactitate cauza, care pana la urma s-a dovedit a fi senzorul defect. ramane sa il schimbam si pe acesta, si dupa aceea sa facem ,, un pic de curatenie'' pe traseul aspiratie/evacuare, pentru ca atunci cand a fost schimbat turbocompresorul , nu au fost nici macar curatate furtunele, iar dupa aceea vom face o regenerare fortata a FAP-ului.
Fac regenerarea pentru ca o data la +/- 200 km porneste regenerarea automata, chestie care este logica, daca inaint de a monta un turbo nou nu se face curatenie....